Foto bij Seven.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (19)

  • Peperoni

    Lange reacties? Alright.
    Na 11 maanden dit gemist te moeten hebben, ben ik heel erg blij dat ik toch aan dit verhaal ben begonnen. Wauwie.
    In de lessen probeer ik via WIFI naar dit verhaal te surfen zodat ik verder kan lezen, haha.
    Door Losing Grip ben ik op je pagina gekomen en ik was zó verliefd op het verhaal waardoor ik toch nog verder ben gaan zoeken en aangezien ik je miste -als schrijfster- omdat iedereen wel eens wat minder tijd heeft, ben ik maar aan Fucked Up In Paris dat ik in twee dagen heb uitgelezen -omdat ik moest gaan training, ugh, anders in één dag- maar nu ben ik met dit bezig en ik heb zo het gevoel dat ik niet echt ga leren voordat ik dit verhaal heb uitgelezen, haha.
    Ik kan echt gewoon uren voor mijn pc/gsm-scherm staren zodat ik je verhalen kan lezen, wauwie, ze zijn zó goed.
    Je moet er echt maar iets mee gaan doen later. Jouw combinatie van originaliteit, creativiteit en schrijfvermogen zou me elk boek van je doen komen.
    Als je echt een boek uitgeeft later, alsjeblieft, bel me dan, hahaha.
    Echt waar, blijf zo doorgaan. :Y)

    1 decennium geleden
  • XMusicBeatsX

    Serieus! Ik HOU van dit verhaal!

    Ik heb 12 pb's in mijn inbox maar ik heb geen zin om het te openen, gewoon omdat ik niet wil stoppen met lezen!

    ;D

    1 decennium geleden
  • Semantiek

    'Alice, you're not going to tell me you DID had sex with him, right?'
    Het is toch: na did het infinitief? Dus wordt het dan ...'DID have'... Ipv did had? Of laat nijj o-zo monsterlijke brein dat pro os in de engelse taal me nu zitten? *ahumm* sta wel even een 5.8tje ofzo op engels wat afgerond een perfecte 6 wordt en asffjll het kan ook gewoon aan mij liggen.
    En nu ga ik mijn tandjes poetsen en dan ga ik mijn schooltasje inpakken en dan ga ik mijn pyjamaatje aabtrekken en daarna ga ik in mijn bedje duiken en dan ga ik mijn wekkertje op heel fijn half 11 :) #lml zetten dan ga ik mijn mobiel weer pakken en dan... Let's read the next lively chapter joehooee

    1 decennium geleden
  • Nashton

    je schrijft echt leeuk (A)

    1 decennium geleden
  • Arientis

    Sorry dat ik nog niet echt veel gereageerd heb (a), maar had geen tijd deze week :c
    But I have holidaysssss ^^ dus nu heb ik wel weer tijd :d
    Ik vind dit nu al een heel leuk en goed verhaal! Ik vind het wel heel zielig voor Liam dat hij niemand had om tegen te praten :/ Gelukkig is Alice er nu toch wel wat voor hem...
    Ben wel benieuwd naar wat hij achterhoudt van geheimen...

    Anyways, je schrijft echt supergoeddd! (: Geen spellings- of grammaticafouten, dat is ook al heel wat ^^
    Maar echt waar, ik ben dol op je verhaal :3
    Ben zo benieuwd naar de resttttt ;o

    En omg jaaa, Nialler zonder blokjes is echttt woww *-*
    Maar voooor zijn blokjes was hij ook al ongelooflijk cutie :3 en met zijn blokjes ook :3
    Het komt er gewoon op neer dat Niall schattig is hehe :3

    In ieder geval, een kudo krijg je zeker weten van mij (:
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen