Foto bij Seven.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (19)

  • Sketch

    Meeeh ik kan nooit lange reacties verzinnen want dan staat er alleen maar onzin. Maar snel verder is ook nooit zo leuk om te krijfen. Woow deze reactie is al veel langer dan al het sndere wat ik heb geteageer. Of dat lijkt maar zo want ik zit op mijn mobiel. Anyways poor leeyum baby ze moeten samen iets gaan doen en dan wordt die vrolijk! Maar ik wil ook wel weten wt er met zn mama is gebeurd ...

    1 decennium geleden
  • Azriel

    JE HEBT HELEMAAL GELIJK

    1 decennium geleden
  • CharlzStyles

    Wow ik ben echt fan van al jouw verhalen! Ze zijn echt jnviqvbakjbzbfhebe ;)
    En inderdaad Nialler is fucking hot zonder blokjes ;o ik wil hem bespringen en hem nooit meer loslaten ;)
    maar met zijn scheve tandjes vond ik hem ook wel super knoddie hoor (lol)
    btw je bent echt een topschrijfster! i loooooooooooooooooooooove jouw schrijfstijl en je verhalen zijn zoooooooooooooo verslavend :$
    Ik wil mijn reactie nog langer voor jou duuuuuus ga ik gewoon wat fangirlen ;)
    waaaaaaaaaaaaaaaah!
    owh en ik heb ook nog een vraagje: ben je ook zo onhandig als ik? en loop je dan ook tegen alles aan? ik heb echt iets met een tafel of een tafel met mij ;s die tafel staat gewoon altijd in de weg.. en vallen doe ik ook veel ;) de grond heeft af en toe ook eens een knuffel nodig (Y)
    en wat zou je kiezen: nooit meer naar 1D kunnen luisteren of nooit meer naar 1D kunnen kijken?
    okay, nu ga ik je wel laten ;)
    was mijn reactie lang genoeg? :Y)
    hehe, byeeeeeeeeeeee! en snel verder! (Y)

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    lange reactie moet dat eeecht? hahaha
    is: snel verder ik hou van je verhaal!
    ook goed? ;D
    <3

    1 decennium geleden
  • Amor8

    I JUST WANT A NEW CHAPPIEEEE.
    I'M SOOOOO CURIOUS.
    Oke ik weet ook niet waarom ik Engels praat.

    Ik voel gewoon wat aankomen voor de rest van het verhaal maar het is gewoon echt leuk en ik wil meer dingen weten en ik zeg te vaak en en ik wil gewoon een nieuw hoofdstuk ;d

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen