Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Dit is zo zielig :c Maar heel mooi geschreven!
Ik wist niet dat je ook in België woonde (: Kortrijk is niet zo ver van mij en ik zou wel willen meegaan. Maar mijn ouders hebben zo iets van: "jij gaat met niemand mee, die wij niet kennen" dus wss mag het toch niet ): Ik ken ze al lang genoeg om dat te weten..
Kudo krijg je zwz meid! Die verdien je! <3
Reageer (30)
Awwh neee.. ;'c
1 decennium geledenDit is zo zielig :c Maar heel mooi geschreven!
1 decennium geledenIk wist niet dat je ook in België woonde (: Kortrijk is niet zo ver van mij en ik zou wel willen meegaan. Maar mijn ouders hebben zo iets van: "jij gaat met niemand mee, die wij niet kennen" dus wss mag het toch niet ): Ik ken ze al lang genoeg om dat te weten..
Kudo krijg je zwz meid! Die verdien je! <3
Mooi! Ik hoop dat Lou uit de
1 decennium geledengevangeniskliniek mag en dat hij Harry elke dag kan opzoeken!ik ben hier serieus aan het huilen, ben de hele dag al emotioneel... heb veel te veel Larry related gifs/videos gezien ...
1 decennium geledenugh en daar komen de tranen :'c
1 decennium geleden