Hoofdstuk CIV
Het valt me op dat ik de laatste tijd wat abo's verlies. En dat terwijl ik Wesley gewoon heb laten leven - ben ik niet lief genoeg?
Hij wist niet precies wat hij wilde communiceren, maar het maakte ook niet echt uit, want Percy kapte alles af door zijn ogen onmiddellijk weer af te wenden in een duidelijke afwijzing.
Oliver had het gevoel dat de grond onder zijn voeten wegviel. Het was een wonder dat hij toch weer gewoon de Great Hall in kon lopen, weg van Percy.
Hij wist niet precies wat hij wilde communiceren, maar het maakte ook niet echt uit, want Percy kapte alles af door zijn ogen onmiddellijk weer af te wenden in een duidelijke afwijzing.
Oliver had het gevoel dat de grond onder zijn voeten wegviel. Het was een wonder dat hij toch weer gewoon de Great Hall in kon lopen, weg van Percy.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
Awh, dit was werkelijk een droevig, neerslachtig stuk... Maar ik denk er niet aan mij abo weg te doen, wees gerust(flower)
1 decennium geledenhemel, die twee moeten mekaar weer tegenkomen en de lippen van het lijf zoenen. Ik kan niet zonder die twee tezamen, al zijn het maar de casual praatjes tussen mijn Mr. January&february
Achgossie toch. (no_chears) Oliver weet natuurlijk nog niet dat Percy zich ongetwijfeld ontzettend slecht voelt over Freds dood - ik weet niet in hoeverre hij zichzelf daarvoor de schuld geeft, maar er moet toch wel eens door zijn hoofd geschoten zijn dat als hij toen niet die opmerking naar de Minister gegooid had, Fred misschien nog in leven zou zijn geweest. Oliver weet nog niet dat Percy wellicht zichzelf (deels) beschuldigd van het verlies van zijn broertje. Geen wonder dat hij twijfelt. Het enige wat hij weet is dat Percy hem, op het moment dat ze elkaar eigenlijk het meest nodig hadden, heeft afgewezen om een reden die hem niet bekend is en ugh. Het feit dat hij zonder verdere vragen omdraaide en Percy met rust liet omdat Percy met rust gelaten wilde worden, terwijl de grond onder zijn voeten vandaan viel...
1 decennium geledenEn ik maar denken dat die angst-mode verleden tijd zou zijn zodra ik zeker wist dat Wesley zou blijven leven. Ha. Domme ik.
Ahww.. Hij moet naar Percy toe gaan.
1 decennium geledenAwww nee, arme Oliver (no_chears)
1 decennium geledenHet komt wel goed met Percy en Oliver, toch? Toch? (no_chears)