Foto bij Hoofdstuk CIV

Het valt me op dat ik de laatste tijd wat abo's verlies. En dat terwijl ik Wesley gewoon heb laten leven - ben ik niet lief genoeg? (krul)


Hij wist niet precies wat hij wilde communiceren, maar het maakte ook niet echt uit, want Percy kapte alles af door zijn ogen onmiddellijk weer af te wenden in een duidelijke afwijzing.
      Oliver had het gevoel dat de grond onder zijn voeten wegviel. Het was een wonder dat hij toch weer gewoon de Great Hall in kon lopen, weg van Percy.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Maheegan

    Godsamme, Oliver, don't be depressed (goh, Engels en Nederlands door elkaar)
    Ik ben slecht, ik lees dit nu terwijl ik Aardrijkskunde zou moeten samenvatten...

    1 decennium geleden
  • harryisnietecht

    Zijn moeder xD Lieve hemel, ik was totaal vergeten dat Ollie inderdaad ook nog ouders heeft (A)
    Voor de rest echt een ongelooflijk triest stukje, ik hoop dat zijn oude (of huidige) quidditchmaatjes hem op één of andere manier subtiel zeggen dat hij naar Perce moet gaan en hem moet KUSSEN! Al lijkt me dat ook wel een klusje voor Wesley, niet? Ollie niet kussen maar naar Perce sturen, bedoelde ik dus daarmee
    Maak je geen zorgen over al die abo's die verdwijnen, Het ligt ongetwijfeld NIET aan jou want je schrijft nog altijd ongelooflijk supergeweldig (K)

    1 decennium geleden
  • Tuala

    Jij bent heel erg lief en de mensen die hun abo's opzeggen zijn dat niet. Punt uit. Of misschien wordt je verhaal gewoon een beetje lang, ik heb zelf ook al gemerkt dat het dan moeilijk wordt er genoeg variatie in te houden en dat er mensen zijn die dan afhaken. Maaaar ik vind het nog steeds goed hoor en als ik naar de andere reacties kijk, zijn er nog genoeg trouwe fans over. (:
    Om het over de inhoud van het hoofdstuk zelf te hebben: ik vind het goed dat je er geen 'wow, het gevecht is gedaan en alles is perfect'- moment van gemaakt heb, al hoop ik stiekem wel dat er nog een 'wow, percy is terug en we houden van elkaar en alles is toch nog perfect'-moment aankomt.

    1 decennium geleden
  • Muldwych

    Dan zegt mama Wood: Ga naar Percy.
    En dan is alles weer perfect.

    1 decennium geleden
  • Squib

    neeee! Oliver Wood jij gaat nu naar Percy toe en zoent hem opnieuw! Ik heb de laatste drie hoofdstukken net gelezen en echt alleen jij kan puppy's en oorlog in een rij zetten als het gaat om verschrikkelijke dingen, daarom dat Percy ook zoveel van je houdt.
    Mijn abo raak je niet kwijt want ik heb dit verhaal vanaf het begin gelezen en nu zal ik weten hoe het afloopt ook.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen