Foto bij Hoofdstuk CI

Mensen, waarom zo ongeduldig? Alles op zijn tijd. :Y)


Percy had zelf gezegd dat dit niet de tijd was voor grote onthullingen, en Oliver vond dat ‘je bent perfect en ik houd van je en ik wil je nooit meer loslaten en ik wil de rest van mijn leven me je doorbrengen als jij dat ook wilt’ toch wel onder dat kopje viel.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (19)

  • Muze

    Oh man,
    Wesleys wonderful oneliners, een verdienstelijke service zou dat zijn moest hij ooit scriptschrijver besluiten te worden.
    En God, ik ben zo hyper na dit hoofdstuk, volgens mij heb ik geluiden gemaakt die boven het menselijk gehoor waren.
    en dan nog:
    “Mijn hoofd?” herhaalde Oliver.
    “Ja. Ik ben wel benieuwd waar dat zich op dit moment bevindt.” Hmm... If you're a bit of a perv(nerd)
    & Damn, foei Percy, dat is billenkoek, je hebt de boot lang genoeg opgehouden, dat getreuzel moet gestraft worden. NIEMAND WIJST DE ALMACHTIGE MR JANUARY AF! ZEKER NIET ALS DIE JUIST ZIJN LIEFDE WILT UITEN!
    Hoe kan hij leven met zichzelf? Perce is ziek, erg ziek. Een terminaal geval van serieusheidsziekte. Gelukkig zag hij het op tijd in, flinke jongen, ik wist wel dat hij tot inkeer zou komen, hij had al lang genoeg een crush op olibolie(cool)


    En Oliver denkt wat ik al het halve verhaal denk: waarom maken ze er zo een deal van, het is zo easy xD
    Het is echt geweldig, met de dramatiek van de fataliteit en noodlottigheid, vlak voor de battle. Doet me een beetje denken ook aan de deleted scene van Remus en Tops in Deadly Hallows part 2

    1 decennium geleden
  • Wiarda

    Poging twee: na het laatste deel van het hoofdstuk opnieuw gelezen te hebben (eerste deel opzettelijk overgeslagen omdat Wesley), was het toch een heel stuk raar-piepgeluideriger en vaag-handenklapperiger. Eigenlijk geeft het "we kunnen ieder moment doodgaan"-sfeertje wel iets romantisch eraan. Het maakt het wel... echter. Of zo.
    En veel, veel pijnlijker, maar daar ben ik bij de eerste poging al op ingegaan en het lukte me net zo goed om deze reactie niet depressief te houden. Ik houd nu dus maar mijn mond weer. :Y)

    1 decennium geleden
  • Madonna

    Yaaaay, finaly! *O*

    1 decennium geleden
  • SPECS

    Hoezo ongeduldig?! Je hebt ons....11 maanden (JEZUS MINA ZOVEEL?) 102 hoofdstukken laten wachten!!!:o MAAR OMEGIE ZE KUSSEN!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Muldwych

    kldfsgkllkdgldfg,krlecgkrjgfk EINDELIJK! JAAAAAAA!FUCK DE VERSCHRIKKELIJKSTE TIMING! DIT IS DE PERFECTE TIMING

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen