Hoofdstuk CI
Mensen, waarom zo ongeduldig? Alles op zijn tijd.
Percy had zelf gezegd dat dit niet de tijd was voor grote onthullingen, en Oliver vond dat ‘je bent perfect en ik houd van je en ik wil je nooit meer loslaten en ik wil de rest van mijn leven me je doorbrengen als jij dat ook wilt’ toch wel onder dat kopje viel.
Percy had zelf gezegd dat dit niet de tijd was voor grote onthullingen, en Oliver vond dat ‘je bent perfect en ik houd van je en ik wil je nooit meer loslaten en ik wil de rest van mijn leven me je doorbrengen als jij dat ook wilt’ toch wel onder dat kopje viel.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (19)
Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! Oh Merlin! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH MERLIN!
1 decennium geleden*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Happy ship cries? Happy ship cries!
*calms down*
*smacks Oliver on the head like Wesley did*
Suckish timing, broh.
Oh my god! Ik zweef momenteel ergens boven mijn lichaam . Ik heb net eerst een kwartier rondjes door mijn kamer gerend en bij gebrek aan een levende persoon mijn stoel geknuffeld, zo blij ben ik dat ze eindelijk aan het zoenen zijn. Je bent een geweldige schrijfster en dit begint voor mijn doen een heel lange reactie te worden maar ik ben gewoon te hyperactief vrolijk door dit hoofdstukje.
1 decennium geledenSnel verder!
Eindelijk!
1 decennium geledenJa, eindelijk!
1 decennium geledenOMYGODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!
1 decennium geleden