Leodh

Leodh
Laatst online: -
Voornaam:
Froukje
Status:

Woonplaats:
Velaris
Leeftijd:
25
Hobby's:
Schrijven, Lezen, Dansen
Website:
-
Vorige namen:
Maaaartje, Ashallayn, ProngsPotter, JarnesPotter, Gilderoy, Aderyn, Offergave, Ozai, Maui, Losgeld, Hinderlaag, Ondergang, Talon, Gaston
|
|
This is a secret message for those who are curious as fuck: hello friend c: You're loved and awesome <3 |
|

~ Oh, must be the season of the witch ~
En het was zo:
Nooit was er een verhaal met meer ellende,
dan dat van Julia... en haar Romeo
Nooit was er een verhaal met meer ellende,
dan dat van Julia... en haar Romeo
Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime
Geregistreerd:
1 decennium geleden
Laatst on-line:
53 minuten geleden
Tijd on-line:
72 dagen, 20 uur, 26 minuten, 13 seconden
Pageviews:
99965 [24 uur]
Aantal quizzen:
13
Aantal stories:
17
Aantal polls:
16
Aantal gedichten:
24
Aantal lijstjes:
8
Aantal hoofdstukken:
297
Quizzen ingevuld:
569
Hoofdstukken gelezen:
10546
Reacties geplaatst:
2195
GB berichten:
5166
Forum berichten:


Gastenboek (2416)
hahaaha een kleeeein beetje maar hoor
1 decennium geledenDat heb ik dus met mensen die met kanker schelden, dat vind ik echt not done.
1 decennium geledenIk ga even bij andere mensen inspi zoeken en dan ga ik kijken hoe ik alles ga opbouwen. Gedichten laat ik er denk ik uit, dat vind ik zelf niet zo boeiend en lijstjes heb ik er ook maar 1 van haha
Oh hahaha sorry, dat wist ik niet
Damn gebruik ik vanaf nu wel Jemig ^^
Now I get it hahaha
1 decennium geledenVandaar je opmerking in mn story dat ik veel schold, ik gebruik dat woord namelijk wel vaker, omdat ik er zelf geen betekenis achter heb
Excuse moi!
Weetje wat ik eindelijk eens ga doen, een schrijvers-id maken!
Ik had er al een echt van 4 jaar geleden, maar deed er echt nooit wat mee. Dus vind het nu wel tijd met al mijn stories enzo
Oh jezus.. ik had ook het WordWar topic bekeken.. nou dat wordt 'm niet voor mij hoor. Ik het al veel te druk hahaha
1 decennium geledenhelaaas andere keer maar weer!
Maar ik ga jou wel aanmoedigen hoor!
Oh dat zal dan wel National Novel Writing Month zijn denk ik?
1 decennium geledenmaar dat klinkt wel interessant, hoe werkt dat precies? En dat is hier op quizlet neem ik aan maar is het PO of Fanfic ?
Ik ben wel nieuwsgierig hihi