Leodh

Leodh
Laatst online: -
Voornaam:
Froukje
Status:

Woonplaats:
Velaris
Leeftijd:
25
Hobby's:
Schrijven, Lezen, Dansen
Website:
-
Vorige namen:
Maaaartje, Ashallayn, ProngsPotter, JarnesPotter, Gilderoy, Aderyn, Offergave, Ozai, Maui, Losgeld, Hinderlaag, Ondergang, Talon, Gaston
|
|
This is a secret message for those who are curious as fuck: hello friend c: You're loved and awesome <3 |
|

~ Oh, must be the season of the witch ~
En het was zo:
Nooit was er een verhaal met meer ellende,
dan dat van Julia... en haar Romeo
Nooit was er een verhaal met meer ellende,
dan dat van Julia... en haar Romeo
Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime
Geregistreerd:
1 decennium geleden
Laatst on-line:
4 uur geleden
Tijd on-line:
72 dagen, 12 uur, 16 minuten, 22 seconden
Pageviews:
99502 [24 uur]
Aantal quizzen:
13
Aantal stories:
17
Aantal polls:
16
Aantal gedichten:
24
Aantal lijstjes:
8
Aantal hoofdstukken:
297
Quizzen ingevuld:
569
Hoofdstukken gelezen:
10506
Reacties geplaatst:
2195
GB berichten:
5165
Forum berichten:


Gastenboek (2416)
Ohh dus je bent een soort jury-lid ofzo? Haha kan me voorstellen dat het veel is hoor! En weetje, foutjes maken gebeurt altijd haha ik maak ze ook nog steeds, maarja daar leren wel van. En sommige kijk je gewoon overheen, no biggy
1 decennium geledenNakijken? Joh je zou je op moetrn geven voor beta-reader. Daar zoeken ze nog mensen voor toch?
1 decennium geledenHaha nja ik zie je vooral actief op de topics, vandaar denk ik ^^
Damn ik moet plassen... Maar de film loopt mog en het is nog geen pauze
Oh serieus?? Jeeej! Mooi want ik had hard gewerkt aan dat hoofdstuk haha ^^
1 decennium geledenSo what are you up to these days? Behalve heeeel veel op de topics actief zijn dan hahaha
Jaa, maar ik vind het wel echt spannend hoor! Het zal zeker wel leuk worden, daar ga ik w voor zorgen!
1 decennium geledenOh nee, wattan ^^
Jaa omg gelukkig zeg! Anders was ik echt wel.zielig geweest haha!
1 decennium geledenJa natuurlijk! Beter te veel films dan te weinig toch haha
Helaas houd djen niet zoveel van marvel, maar we hebben wel veel romcoms en disney films. Dus dat is ook hel leuk! En natuurlijk veel dier gerelateerde film ^^