pasfoto

vrouwGolden MembershipLeodh

Moderator

Laatst online: -

Froukje
Leodh is offline
Velaris
25
Schrijven, Lezen, Dansen
-
Maaaartje, Ashallayn, ProngsPotter, JarnesPotter, Gilderoy, Aderyn, Offergave, Ozai, Maui, Losgeld, Hinderlaag, Ondergang, Talon, Gaston






This is a
secret
message
for those
who are
curious
as fuck:
hello
friend c:
You're
loved
and
awesome
<3


~ Oh, must be the season of the witch ~

En het was zo:
Nooit was er een verhaal met meer ellende,
dan dat van Julia... en haar Romeo


Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

1 decennium geleden
17 minuten geleden
72 dagen, 20 uur, 28 minuten, 38 seconden
100086 [24 uur]
13
17
16
24
8
297
569
10546
2195
5166


80 Creaties van Leodh

Gastenboek (2416)

  • MacGyver

    Yeah, weer een mede fan. Sommigen mensen misschien niet. Ach ja, ze kennen zeker de uitdrukking hoe meer zielen, hoe meer vreugd, niet. Jily is echt zo gaaf, maar dan komt ineens de realiteit en dan is het toch ook wel een beetje verdrietig.

    Ja, echt waar. Cross my heart and I hope to die, dat moest echt even. Ik wacht al zolang om die zin te gebruiken en nu hoop ik echt dat ik hem goed heb geschreven.

    Zo naar dat je zo koud kan worden van gewoon stil zitten. Ik ben dus niet de enige die dat soort dingen denkt terwijl ik in een winkel ben. Daarom wil ik altijd het bonnetje hebben, want dan heb ik bewijs dat het echt zo is.

    Hopelijk komt het dan alsnog goed met je cijfer. Dat vind ik echt naar voor je en niet eerlijk. Want de meeste leraren geven je de wind van voren als je iets niet op tijd inlevert, maar sommigen kunnen zo sloom nakijken. Het is gewoon niet eerlijk. *geeft je nog een knuffel*

    1 decennium geleden
  • Rif

    Hahaha, oke.

    Ik ben alleen maar goed uitgewerkt en origineel als ik teken en zelfs daar suck ik in lol

    1 decennium geleden
  • Rif

    Ik zou het niet weten, sowieso geen fanfic want die komen mijn strot uit.

    misschien een fantasy OP? ik zal nog eens brainstormen, ghehe

    1 decennium geleden
  • Rif

    Ja, it sucks a lil.
    Bedankt!

    Leuk om te horen en misschien ga ik een verhaal schrijven, misschien ook weer niet.

    1 decennium geleden
  • Rif

    Ja oke, maar de afgelopen twee dagen was ik ziek dus ik had geen sociaal leven whatsoever dus ging ik dit maar doen. Duh.

    Ja, heel leuk hier :'D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen