pasfoto

vrouwGolden MembershipLeodh

Moderator

Laatst online: -

Froukje
Leodh is online
Velaris
25
Schrijven, Lezen, Dansen
-
Maaaartje, Ashallayn, ProngsPotter, JarnesPotter, Gilderoy, Aderyn, Offergave, Ozai, Maui, Losgeld, Hinderlaag, Ondergang, Talon, Gaston






This is a
secret
message
for those
who are
curious
as fuck:
hello
friend c:
You're
loved
and
awesome
<3


~ Oh, must be the season of the witch ~

En het was zo:
Nooit was er een verhaal met meer ellende,
dan dat van Julia... en haar Romeo


Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

1 decennium geleden
6 minuten geleden
72 dagen, 20 uur, 29 minuten, 12 seconden
100097 [24 uur]
13
17
16
24
8
297
569
10546
2195
5166


80 Creaties van Leodh

Gastenboek (2416)

  • Ringwraith

    Je hebt een uitnodiging in je inbox, maar hij staat waarschijnlijk bij spam :Y)

    1 decennium geleden
  • Divide

    Hoe was de film met je paps? ;p

    1 decennium geleden
  • Ringwraith

    Nee, dat is ook niet zo vreemd op jouw leeftijd. ^^
    Daarom is mensen met kampervaring sowieso fijn, ook omdat je met minderjarigen zit en daar vast regels voor zijn.
    Maak je zelf een chat aan via die site of zal ik dat doen?

    1 decennium geleden
  • Ringwraith

    Ik vind vijf hoofdleiding zeker niet veel. Je moet de dingen goed met elkaar overleggen en ik durf nu al te stellen dat niet iedereen aanwezig kan zijn. We moeten niet alleen de locatie regelen, maar ook zorgen dat men op tijd betaalt, dat er genoeg mensen komen, dat er over de hele dag genoeg te doen is, dat er boodschappen worden gedaan etc. Ik denk dat er echt meer bij komt kijken dan je denkt en het is fijn om met mensen met ervaring te kunnen overleggen. Daarnaast heb ik graag een paar twintigplussers gezien jij de verantwoording niet op je kunt nemen omdat je nog minderjarig bent en ik dat liever niet in mijn eentje doe.

    Dus ik zou voorstellen; Sharon, Irma, Jarne, Leah, jij en ik.
    Er is ongetwijfeld iemand die wegens tijdgebrek minder gaat doen, maar ik heb echt liever te veel dan te weinig mensen, want ik weet hoe het gaat met dingen organiseren. In het begin is alles leuk, maar als er echt dingen gedaan moeten worden heb je wel echt een team nodig.

    1 decennium geleden
  • Ringwraith

    Hee!
    Is het handig om een chat aan te maken voor de organisatie van dat weekend?
    Ik heb namelijk écht een hekel aan overleggen via de WhatsApp en Jarne heeft geen Facebook.
    Sharon stelde free chatzy voor, daar kun je heel makkelijk een chatroom aanmaken.

    Ook vroeg Leah of ze er nog bij kon. Ik heb graag van wel want ik weet dat zij een goede organisator is en nou ja, jij kent haar natuurlijk ook wel. ^^ Ze was alleen te laat met melden in het topic, haha.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen