Leodh

Leodh
Laatst online: -
Voornaam:
Froukje
Status:

Woonplaats:
Velaris
Leeftijd:
25
Hobby's:
Schrijven, Lezen, Dansen
Website:
-
Vorige namen:
Maaaartje, Ashallayn, ProngsPotter, JarnesPotter, Gilderoy, Aderyn, Offergave, Ozai, Maui, Losgeld, Hinderlaag, Ondergang, Talon, Gaston
|
|
This is a secret message for those who are curious as fuck: hello friend c: You're loved and awesome <3 |
|

~ Oh, must be the season of the witch ~
En het was zo:
Nooit was er een verhaal met meer ellende,
dan dat van Julia... en haar Romeo
Nooit was er een verhaal met meer ellende,
dan dat van Julia... en haar Romeo
Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime
Geregistreerd:
1 decennium geleden
Laatst on-line:
9 uur geleden
Tijd on-line:
72 dagen, 20 uur, 26 minuten, 13 seconden
Pageviews:
100033 [24 uur]
Aantal quizzen:
13
Aantal stories:
17
Aantal polls:
16
Aantal gedichten:
24
Aantal lijstjes:
8
Aantal hoofdstukken:
297
Quizzen ingevuld:
569
Hoofdstukken gelezen:
10546
Reacties geplaatst:
2195
GB berichten:
5166
Forum berichten:


Gastenboek (2416)
Ik hoop dat in de zomer het forum ook weer drukker gaat worden. Of eigenlijk, quizlet uberhaupt. Ik merk wel dat elk jaar aan het einde van het schooljaar het wat rustiger word, logisch ook. Mijn nichtje, niet eva maar een ander, schrijft ook. Dus ik heb haar natuurlijk gelijk Quizlet aangeraden haha
1 decennium geledenTrouwens, dat kamp dat een idee was paar maanden terug, dat gaat zeker niet meer door of wel? Ik heb eigenlijk zin om wel iets te regelen namelijk haha Geen weekend iets ofzo, maar misschien een grote bbq. Dunno.. Zou het wel gezellig vinden meer leden te leren kennen enzo.
Ja ik heb dus precies hetzelfde! Maar ik wil echt mn socialskills opbouwen hier, want ik kletste vroeger echt uren met mensen en nu echt 1 awkward 'hoe is het' 'ja goed' 'mooi' ... I hate that hahaha
1 decennium geledenSamee!! Keihard studeren! Maar je komt er wel!
Froukjeee!! We talk to littleeee!!! Och ik beloof je, als de vakantie inslaat, dan ga ik echt meer communiceren, ikvoelme zo afgezonderd vanQ door al dat schoolwerk ...
1 decennium geledenHow are ya? Heb je al lekker vakantie? Of ben je nog aan het strijden?
Ja, is een goed idee. Maar ik heb nu echt even geen tijd, sorry!
1 decennium geledenMijn ouders gaan er waarschijnlijk ook heel moeilijk over doen (ze weten niet van Q enzo) dus sorry. :c
1 decennium geleden