• Ik zit nu een boek te lezen omdat ik zelf aan het schrijven ben, en ik zie steeds stukjes zoals deze:

    "Het kost me de volgende dag ongelooflijk veel wilskracht om op mijn fiets te stappen, naar De Bank te rijden en naar binnen te gaan. Met vla in mijn benen loop ik naar de draaideur, de hal door, naar de lift. De dichtklappende deuren klinken als het sluiten van gevangenisdeuren, het zoemende geluid waarmee de lift me naar de negende verdieping brengt zwelt aan tot een alarmsignaal.
    Met een bonk komt de lift tot stilstand. De deuren gaan open."


    Waarom daar opeens die enter? ;s ik weet wel dat het tijdens gesprekken moet als er van persoon gewisseld word, maar hier zie ik geen logica in? :3

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 16:47 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Het is gewoon een soort van aankondiging van een nieuw 'tijdperk' Hetzelfde als je bijvoorbeeld dit hebt:

    "Jantje loopt over straat en ziet vogeltjes vliegen. Hij loopt naar de bakker en de bel tingelingt als hij naar binnen gaat.
    Binnen ruikt hij de lekkere broodjes...."

    Zoiets, denk ik.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 16:49 ]


    wth.

    idd^^

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 16:50 ]


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Nee, dat hoeft dus helemaal niet. Niet daar. Ook schrijvers doen niet alles goed he.
    Je hoeft/hoort het alleen te doen als je echt over een nieuw onderwerp begint, of iets met spreken gaat doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Quixotic schreef:
    Het is gewoon een soort van aankondiging van een nieuw 'tijdperk' Hetzelfde als je bijvoorbeeld dit hebt:

    "Jantje loopt over straat en ziet vogeltjes vliegen. Hij loopt naar de bakker en de bel tingelingt als hij naar binnen gaat.
    Binnen ruikt hij de lekkere broodjes...."

    Zoiets, denk ik.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Sowieso wanneer er iemand gaat praten, maar dat weet je. Verder is het vooral eigen mening volgens mij. Gewoon wat prettig leest. Als je een nieuwe alinea begint (dus over een nieuw onderwerp of er wordt een stuk overgeslagen) kun je en tab gebruik of een enter. In extreme gevallen (zoals een hele nacht ertussne ofso) kun je ook een witregel opelaten. Maar dat is net wat je fijn vindt.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Don't know, ik doe het altijd op gevoel... Maar sommige schrijvers hebben inderdaad wel de neiging om nogal vaak op een nieuwe regel te beginnen, terwijl ik daar geen reden toe zie.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Quixotic schreef:
    Het is gewoon een soort van aankondiging van een nieuw 'tijdperk' Hetzelfde als je bijvoorbeeld dit hebt:

    "Jantje loopt over straat en ziet vogeltjes vliegen. Hij loopt naar de bakker en de bel tingelingt als hij naar binnen gaat.
    Binnen ruikt hij de lekkere broodjes...."

    Zoiets, denk ik.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    ik denk dat er nu een enter word gezet omdat er een mini tijdsprong is.. i dunno


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you