• Amused schreef op 23 mei 2011 - 23:25:

    Toestemming wedstrijd

    Hallo,

    je hebt toestemming om met je tekenwedstrijd te beginnen. Je hebt één week de tijd om het topic te openen.

    groetjes Amused

    Jippie (A)
    Haay ZO blij dat ik eindelijk mag beginnen

    Dit wordt dus een Tekenwedstrijd over Disney!!
    Omdat Disney zo leuk is.
    ~Oké ik zoek ongeveer 15 leden maar ze moeten wel echt actief meedoen want je kan alleen uitschrijven als je een vervanger hebt gevonden.
    ~Ik zoek ook nog twee juryleden. Je moet dan wel iets over DIsney weten hoe ze tekenen bij de films en op gewone tekeningen want anders gaat het nogal moeilijk worden.Zijn er al (A)

    Er vallen nooit mensen af maar op het einde worden de punten bij elkaar opgeteld en krijgen we een winnaar
    Er zijn in totaal zes rondes en elke ronde duurt 1 tot 2 weken. Ligt eraan hoe moeilijk de opdracht is

    En als het echt nodig is kan je uitstel krijgen want ik weet dat deze wedstrijd in de vakantie gaat vallen en veel mensen gaan er zeker op vakantie (Ik ook waar gaan jullie heen? Als je gaat)

    Wat kan je winnen?
    ~Glory Hopes of Glory (A)
    ~Reclame voor je quiz story weet ik veel wat op mijn profiel in mijn storys in mijn quizen.
    ~Je bent de enige echte Quizlet DIsney Tekenaar/Tekenaresse(hoe schrijf je dat nou weer?) En dat is gewoon Leuk :D



    Jury:
    1. Taraluis
    2. Tessaahx
    3. Christ
    4. Bigtimelove


    Leden/Tekennaars:
    1. Starwind
    2. PrincesSnape
    3. Sambal4life
    4. Fellatio
    5. Emeryl
    6. VelvetRopes
    7. Betrayal
    8. Laufeyson
    9. Amused
    10. Shizen
    11. Shithead
    12. Endure
    13. Cherylll
    14. Arcarde
    15. Fantasy



    Opdracht een.
    Een makkelijke opdracht om gewoon even warm te lopen :P
    Teken je favoriete Disney figuur.
    Maar let wel op Elk figuur maar een keer anders is het niet leuk :D
    Wie het eerst komt wie het eerst kiest :P
    1. Starwind : Esmeralda klokkenluider van de notredame
    2. PrincesSnape : Grumpy Sneeuwwitje
    3. Sambal4life : Pocahontas
    4. Fellatio : Frey Frank & Frey
    5. Emeryl : Doornroosje
    6. VelvetRopes : Ariël
    7. Betrayal : Simba The Lion King
    8. Joker : Scar The Lion King
    9. Amused : Pinockio
    10. Shizen : Donald Duck Uitstel tot maandag
    11. Shithead : Alice Alice in Wonderland
    12. Endure : Silvermist Pixie hollow
    13. Cherylll : 101 Dalmatiërs Uitstel tot morgen
    14. Arcarde : Pocahontas :S Again :P
    15. Fantasy : Jim Treasure Planet
    Inleverdatum zondag 5 Juni SUcses iedereen :D




    Opdracht twee:
    Teken iets van Disney waar het belangrijkste van dat plaatje (wat jij denkt dat het belangrijkste is) Eruit springt die kleur je bijvoorbeeld in.
    Bijvoorbeeld: Assepoester en het glazen muiltje :D
    Jullie zijn weer vrij om zelf te kiezen welk sprookje

    1. Starwind
    2. PrincesSnape :Winnie the Pooh
    3. Sambal4life
    4. Fellatio : Little Mermaid
    5. Emeryl
    6. VelvetRopes
    7. Betrayal : Maartse Haas
    8. Laufeyson
    9. Amused : Pocahontas
    10. Shizen : Lady en de Vagebond (wat een vage naam eigg Vagebond)
    11. Shithead : Rapunzel (tangled)
    12. Endure :Belle en het Beest
    13. Cherylll
    14. Arcarde
    15. Fantasy : Alladin

    Inleverdatum is 20 juni:D

    Sucses


    Denk voor je jezelf inschrijft er wel even aan of je echt wilt en of je er echt tijd voor hebt.

    P.s Als je je naam veranderd hebt geef het even door :D

    De story : Klik *boem* aah!! Nee geintje :P

    Juryleden mag ik de punten aub

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 20:53 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Fantasy schreef:
    (...)

    Wow, ziet er wel leuk uit al! goed gedaan :) en bedankt voor de printscreen!

    Hehe, thnx :3
    En graag gedaan ;d
    als het mensen geruststeld, dan maar 1tje maken n,n


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ja maar ze kan schaduwen enzovoorts veel beter maken met de computer :') En wedden dat het weer een pluspuntje en alles is omdat het er realistischer etc etc uit ziet.
    sorry maar ik vind het oneerlijk ;x je kunt er beter details instoppen enzo..


    I live for the applause, you will die for it.

    Oke, laat maar zitten.
    Ik maakt het wel gewoon op papier.
    Hier komt alleem maar gezeik van :I


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ben weer eens te traag.
    ____


    Ik had je ook wel geloofd zonder, want daar ging het mij niet om.

    Op de computer
    Gewoon getekend
    (Even goede voorbeelden gezocht)

    Zoals ik al zei; met de computer kan je alle foutjes wegwerken, allemaal speciale effecten toevoegen etc. etc.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 19:28 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik had je ook wel geloofd zonder, want daar ging het mij niet om.

    Op de computer
    Gewoon getekend
    (Even goede voorbeelden gezocht)

    Zoals ik al zei; met de computer kan je alle foutjes wegwerken, allemaal speciale effecten toevoegen etc. etc.

    Ik ben echt niet zo goed in schaduwen hoor. (krul)
    Maar zoals ik net al zei, ik maak het wel gewoon op papier.
    En ik vind die op papier eigenlijk veel mooier xd.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 19:29 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Betrayal schreef:
    Oke, laat maar zitten.
    Ik maakt het wel gewoon op papier.
    Hier komt alleem maar gezeik van :I


    Nee joh! niet doen!
    Het staat niet in de regels en als jij lekker op de computer wilt tekenen meot je dat gewoon doen! :O
    Ik kan ook op de computer werken, maar bij mij is het met de hand gemaakt gewoon veel mooier, dus ik ook het met de hand, als jij het beter op de computer kan maken, doe je het gewoon op de computer!


    What’s your existence measured by?

    Fantasy schreef:
    (...)

    Nee joh! niet doen!
    Het staat niet in de regels en als jij lekker op de computer wilt tekenen meot je dat gewoon doen! :O
    Ik kan ook op de computer werken, maar bij mij is het met de hand gemaakt gewoon veel mooier, dus ik ook het met de hand, als jij het beter op de computer kan maken, doe je het gewoon op de computer!

    Ik vind het ten eerste sportief van je dat je het helemaal niet erg vind.
    Maar er zijn er nu al twee die reactie's hebben geplaatst met dat ze het niet eerlijk vinden, en als straks de andere deelnemers het ook nog eens zien, krijg ik vast weer meer reactie's met 'Het is niet eerlijk.' En daar zie ik een beetje op tegen.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Betrayal schreef:
    (...)
    Ik vind het ten eerste sportief van je dat je het helemaal niet erg vind.
    Maar er zijn er nu al twee die reactie's hebben geplaatst met dat ze het niet eerlijk vinden, en als straks de andere deelnemers het ook nog eens zien, krijg ik vast weer meer reactie's met 'Het is niet eerlijk.' En daar zie ik een beetje op tegen.


    Dan maak ik het ook op de computer, dan zijn er twee mensen.
    Het staat niet in de regels dus ze kunnen er niks van zeggen :)


    What’s your existence measured by?

    Fantasy schreef:
    (...)

    Dan maak ik het ook op de computer, dan zijn er twee mensen.
    Het staat niet in de regels dus ze kunnen er niks van zeggen :)

    Goedzo :D
    Wat maakt het uit of je het wel of niet op de pc maakt iedereen mag het dus niemand kan er iets over zeggen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Fantasy schreef:
    (...)

    Dan maak ik het ook op de computer, dan zijn er twee mensen.
    Het staat niet in de regels dus ze kunnen er niks van zeggen :)

    Je moet tekenen hoe je zelf wil.
    Je zei net dat je het op papier veel mooier vind, dan hoef je voor mij echt niet óók op de computer te gaan tekenen hoor (krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Betrayal schreef:
    (...)
    Je moet tekenen hoe je zelf wil.
    Je zei net dat je het op papier veel mooier vind, dan hoef je voor mij echt niet óók op de computer te gaan tekenen hoor (krul)


    Wel als jij daardoor gewoon op de computer gaat tekenen! want zelfs die beginlijnen zagen er al goed uit, als je dat niet gaat afmaken zou ik zo zonde vinden!


    What’s your existence measured by?

    Fantasy schreef:
    (...)

    Wel als jij daardoor gewoon op de computer gaat tekenen! want zelfs die beginlijnen zagen er al goed uit, als je dat niet gaat afmaken zou ik zo zonde vinden!

    Ahww oke thnx :3(flower)
    Dan ga ik op de computer verder


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik ga nu weg, en als ik terug kom kan ik maar beter lezen dat je gewoon doorgaat met de computer! xD
    anders kom ik je halen hoor! met een hooivork:Y)

    Edit:
    Nevermind xD

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 19:37 ]


    What’s your existence measured by?

    Ik vind het gewoon lullig, dan stop ik wel hiermee. Dan is het al gegarandeerd verliezen :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik vind het gewoon lullig, dan stop ik wel hiermee. Dan is het al gegarandeerd verliezen :S
    Vind ik ook. En als we het er toch over hebben, sommige punten van ronde 1 waren veel te hoog of te laag :l Vraag we af of de jury wel verstand heeft van tekenen.
    sorry dat ik dit zeg maarja. Ik zeg niet álle punten, maar sommige..


    I live for the applause, you will die for it.