• Wie zou er zo ontzettend lief voor mij zijn om een trailer te maken? Eigelijk het enige wat je nodig hebt zijn beelden van Twilight/new Moon/Eclipse en The Hills.
    Als je 't wilt, pb ik je wel over de informatie. SUPERBEDANKT!

    .
    Sommige mensen hebben álles. Chloé Brooks heeft meer. Rijke ouders gescheiden ouders , die hun liefde tonen via hun creditcard, een knap vriendje. Die overigens totaal niet uitgezocht is vanwege zijn populariteit, natuurlijk niet. Geweldige, net zo knappe vriendinnen én personeel dat haar kamer opruimt. En ze wordt van pizza niet dik. What else could you wish?

    Jacob Black ziet zijn voormalig beste vriendin en buurmeisje Chloé langzaam veranderen in een mode popje, en krijgt één grote ruzie met haar. Geen eindeloze gesprekken meer, hangend uit hun slaapkamer ramen. Geen lange strandwandelingen meer, en samen wiskunde-huiswerk maken. Jacob krijgt het grappige en best wel mooie Bella Swan in zijn leven, en zijn leegte wordt beetje bij beetje opgevuld. Tot het ergste wat er kon gebeuren écht gebeurde. Shit happens.


    You've changed.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik wil best een trailer maken ouwe, heb alleen geed tijd.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Christ schreef:
    Ik wil best een trailer maken ouwe, heb alleen geed tijd.


    O, kee. :$


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Pernilla schreef:
    (...)

    O, kee. :$

    Je mag me wel een pb sturen, dan kan ik misschien eventjes kijken, want misschien kan het in een half uurtje. c:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nog andere mensen? Alsjeblieeeft? :9~


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Jongens, doe 'ns lief. Ik weet dat er hier talent zit. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Niemand, alsjeblieeft? :$:$


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik wil het wel doen, alleen dan doe ik het over een halfuurtje pas, ik moet nu eventjes weg. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking



    Is zoiets, alleen dan wel met andere beelden natuurlijk en muziek, goed? :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Professor schreef:


    Is zoiets, alleen dan wel met andere beelden natuurlijk en muziek, goed? :Y)



    Ben je al klaar? ;d


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.