• Blijkbaar mag deze username niet en als ik hem niet verander krijg ik een sanctie, wat dat dan ook mag betekenen. Ik wil er natuurlijk wel een leuke naam voor in de plaats, maar waarschijnlijk zal 'kinderverkr8ter' ook niet mogen.(baby)
    Kom maar op met jullie kleine hersens en bedenk wat. En niet van die engelse worden svp, dat is niet mijn stijl.
    (krul)

    Pedophile schreef:
    (...)

    Dat heb ik net ook al gezegd, betweter. Ik wil niets met zo'n diepe betekenis want dat lijkt wel een of andere strijd hier, hoe dieper de betekenis, hoe mooier het woord en je bent weer cool

    Waarom noem jij mij nu een betweter?
    Ik maakte gewoon een onschuldige opmerking, djeezes!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Madagascar schreef:
    (...)
    Waarom noem jij mij nu een betweter?
    Ik maakte gewoon een onschuldige opmerking, djeezes!


    Omdat het kan!

    Omg, het is hier egt vrolijk... en het is nog wel de spongsbob lachdag(huil)

    Boxman schreef:
    Omg, het is hier egt vrolijk... en het is nog wel de spongsbob lachdag(huil)


    Ik ben ook vrolijk..

    Nou, ik zou een gewone naam nemen, zorg dat je geen problemen krijgt, dat lijkt me momenteel het beste.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ah arme Hung... (flower)

    Neem BDSM terug! Of mag die ook niet x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Waarom noem je eigenlijk zo?
    Sorry maar je naam maakt de sfeer op q kapot
    Neem gewoon een van je oude namen weer en dan heb je nog tijd om er een te bedenken


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Herbie schreef:
    Waarom noem je eigenlijk zo?
    Sorry maar je naam maakt de sfeer op q kapot
    Neem gewoon een van je oude namen weer en dan heb je nog tijd om er een te bedenken

    Nee jouw reactie maakte de sfeer op Q beter zullen we zeggen :'D

    Herbie schreef:
    Waarom noem je eigenlijk zo?
    Sorry maar je naam maakt de sfeer op q kapot
    Neem gewoon een van je oude namen weer en dan heb je nog tijd om er een te bedenken


    PFAHAHA!
    Sorry, maar hoezo maak je hier de sfeer mee kapot? Er was ook iemand die Necropheliac heette, dat vind ik persoonlijk nog erger dan dit. Haha!


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    PFAHAHA!
    Sorry, maar hoezo maak je hier de sfeer mee kapot? Er was ook iemand die Necropheliac heette, dat vind ik persoonlijk nog erger dan dit. Haha!


    HAHAHHA echt hè? Er wordt een probleem van niets gemaakt (joehoe)


    To infinity and beyond •

    Progeny schreef:
    (...)

    PFAHAHA!
    Sorry, maar hoezo maak je hier de sfeer mee kapot? Er was ook iemand die Necropheliac heette, dat vind ik persoonlijk nog erger dan dit. Haha!

    Mensen zijn gewoon jaloers dat zij Hung niet voor waren met Pedophile -Gayhand-

    Bosworth schreef:
    (...)

    HAHAHHA echt hè? Er wordt een probleem van niets gemaakt (joehoe)


    Nogal! Hung vraagt gewoon om een nieuwe username, gaan ze domme reacties plaatsen. Daar vraagt hij niet om!:"D


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Nogal! Hung vraagt gewoon om een nieuwe username, gaan ze domme reacties plaatsen. Daar vraagt hij niet om!:"D

    shit, ik vind het nou jammer dat ik hung niet ken (cat) had ik lol mee kunnen hebben x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.