• ik ben het enige meisje in de klas die geen lover is van JDB
    best wel komisch tijdens muziek zingen ze alleen maar JDB liedjes en zit ik met de jongens achter het drumstel enzo

    wat vinden jullie nou van JDB?!

    echt zo veel o.o
    bij ons gelukkig maar drie..
    ik ben zelf geen fan, ook geen hater..


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    fan, maar geen belieber
    I heb wat posters van hem in mijn kamer en hij maakt nice musci


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Captain schreef:
    Haha, grappig.
    En ik ben geen fan. (:
    Mijn moeder wel. -out-


    -out- normaal is het andersom xD
    ik zou mij helemaal kapot lachen als dat met mijn moeder zo zou zijn xD niet dat dat gaat gebeuren...ze is eerder fan van 1 of andere duitse slagerfiguur...*slager=muziekgenre* zou ik wel geniaal vinden...
    heb op TH concerten ook al vrouwen van 30 gezien...gillend en al xD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik ben trouwens geen fan en geen hater....vind sommige liedjes wel leuk, maar hij ziet mij er een beetje te jong uit...en hij is mij ook veel te populair xD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    I like him alot. En bij mij is het net anders om.


    <3

    Schijtmuiek..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Bosworth schreef:
    Ik ben een 'belieber'. Ik hou van zijn liedjes, ze hebben stuk voor stuk een betekenis. Plus dannog het respect wat ik voor die jongen heb. Hij is het voorbeed van iemand die zijn droom leeft en daar heb ik gewoon respect voor :Y)


    I love BTR and One Direction!

    Ben hele grote fan en heb hem al 3 of 4 keer in het echt gezien.


    Natalya please survive this and come out that hospital (i love you) (H)

    ik ben een belieber. Ik vind zijn liedjes goed, want ze hebben allemaal een betekenis en ik heb heel veel respect voor hem omdat hij zo hard werkt om zijn doel te bereiken. En hij is geweldig voor zijn fans(flower)


    When life gives you a hondred reasons to cry, show that you have a thousans reasons to smile

    Bosworth schreef:
    Ik ben een 'belieber'. Ik hou van zijn liedjes, ze hebben stuk voor stuk een betekenis. Plus dannog het respect wat ik voor die jongen heb. Hij is het voorbeed van iemand die zijn droom leeft en daar heb ik gewoon respect voor :Y)


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Bosworth schreef:
    Ik ben een 'belieber'. Ik hou van zijn liedjes, ze hebben stuk voor stuk een betekenis. Plus dannog het respect wat ik voor die jongen heb. Hij is het voorbeed van iemand die zijn droom leeft en daar heb ik gewoon respect voor.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik vind sommige liedjes wel goed, maar ik luister er niet heel de dag naar ofzo. Ik heb iig niets tegen hem. Ik heb wel een vriendin die enorme fan is ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Het is niets voor mij.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Niet mijn ding.