Hihi, hij blijft schattig! Eeeen, hij houd alleen van het meisje, want op die gozer reageert ie niet! Hehehehe! >:D
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
AGOSSIE. Hóe lief .
To infinity and beyond •
aaaah hij is lief! :9
It's going to be difficult, but not impossible.
Die had ik een keer van zo'n lief meisje op Tumblr gekregen -toen ik net gemeld had dat ik me zwaar kut voelde- in m'n askbox met het berichtje: I hope this can cheer you up. You're so lovely, don't feel sad. Zo'n leuke hond.
wth.
die is lol Bij deze la ik ook helemaal dubbel:
Every word written is a victory against death | Michel Butor
Aww, ik smelt! <3
Where there is a sea there are pirates...
Healed schreef: die is lol Bij deze la ik ook helemaal dubbel: Hahaha, ja die ken ik ook ja. Die is ook schattig en lachwekkend. :'D Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
hoe lieff <3
Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.
Ik wou dat mijn kat dat ook kon zeggen
-
Genius schreef: Ik wou dat mijn kat dat ook kon zeggen
Awww god, wat lief!
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
Ocharme die buren, haha :') Maar hij's cute!
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
Captain schreef: (...) Ik zou dan willen dat hij zei: I want some Jack... Daniels.
Cthulhu schreef: (...) Mijn kat zou dan een overloper zijn, omdat hij al Baileys heet.
Captain schreef: (...) Haha, maar ja! Ik had het wel over Jack's kat. Stel je voor, zo'n alcoholverslaafde kat. (':
Sabertooth schreef: aaaah hij is lief! :9
You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.