• Ik heb dus een scheve rug en eerst zat er wel een groot verschil tussen, maar nu dus niet meer.
    Maar het probleem is, ik heb nu juist heel erg veel pijn aan 1 kant van mn rug. Weet iemand misschien iets waardoor het minder wordt?
    Note: Ik slik al ibuprofen en dan voel ik het na een half uur niet meer, maar het is natuurlijk niet gezond om dat elke dag te slikken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    misschien een warm bad (: ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Huh?! Wacht ff hoor. Je scheve schouders worden veroorzaakt doordat je rug scheef zit, dus het hoort gewoon bij scoliose? (x Kijk maar op intenet.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    Huh?! Wacht ff hoor. Je scheve schouders worden veroorzaakt doordat je rug scheef zit, dus het hoort gewoon bij scoliose? (x Kijk maar op intenet.

    Scoliose is een s vorm in je ruggengraat toch (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lamor schreef:
    (...)
    Naja kijk mijn ene schouder zit hoger dan de ander dus daarom is mn rug scheef. Ik heb er oefeningen voor moeten doen, die heb ik 1 x gedaan en een maand later was het weg, maar ik heb er verder nog nooit last van gehad. En nu is het alleen heel erg, maar die oefeningen helpen dus niet, het gaat en komt vanzelf.

    Huh wat raar. Mijn ene schouder is ook hoger dan de andere, maar mijn spieren zitten moervast. En die gaat de manuele therapeute dus kraken x'D
    En, dan zou ik gewoon die oefeningen doen en blijven doen?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Lamor schreef:
    (...)
    Hihi nee niet dat, gewoon scheve schouder de een hoger dan de anders, dus automatisch een scheve rug. Een vriendin van mij heeft wel scoliose, maar die moest er zo'n korset voor dragen.


    Scheve schouders worden veroorzaakt door scoliose. Dat heb ik ook.

    Maar het maakt verder niet uit wat je denkt te hebben, als je er zo last van hebt dat je pijnstillers neemt moet je er mee naar een dokter, rugklachten gaan nooit zomaar weg, en als je er nu niet voor in therapie zou gaan, kan je er later nog veel erger last van gaan krijgen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Lamor schreef:
    (...)
    Scoliose is een s vorm in je ruggengraat toch (:

    Ja, die van mij zit in een S-vorm, maar dat hoeft niet altijd.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik ga naar een chiropractor, misschien moet je dat ook maar doen? O:


    Me so good.

    Ga naar de osteopaat, doe ik ook, heb net hetzelfde, en nu is de pijn al minder


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ga naar de dokter,die pijn is niet goed.
    Ik had dat ook,mijn rug is ook heel schreef,mijn linker been is anderhalve cm korter dan mijn rechter. En sinds ik zooltjes heb heb ik nergens meer las van.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Barbossa schreef:
    Ik zou naar de fysio gaan


    Hope goes lost but never dies.

    1 woord: fysio
    het hielp bij mij...


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Naar de fyshio is misschien een goede oplossing?

    Mijn rug staat ook scheef maar ik heb hier geen last van omdat dit niet veel is. Bij mij staat trouwens alles zowat scheef.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 0:31 ]


    <3