Don't know of er al zo'n titel is, maar ik vind hem wel awesome. Het wordt het een Pirates of the Caribbean verhaal, aangezien ik nu vet veel inspiratie heb gekregen door die film. Ik ben nu druk bezig met het maken van een trailer, maar het lukt even niet. Ghehe.
Rollen
Zus Martine
OffTheRecord
Ongeveer 25 jaar oud, Donkerbruine haren, bruine ogen. Erg slim, serieus en gesteld op de regels.
Zusje Martine
Wand
Ongeveer 15 jaar oud, donkerbruine haren, bruine ogen. Niet zo slim, aanstellerig en arrogant. Wil graag een piratenleven leiden, maar kan totaal niet overweg met een schip, zwaard of rum.
Meisje dat Martine ontmoet op Tortuga
Aria én OneVoice
Ongeveer 20 jaar oud, uiterlijk maakt niets uit. Is een piraat en wil graag wraak nemen op Jack.
Dochter van de gouveneur
Holmes
Ongeveer 20 jaar oud, blonde haren en blauwe ogen. Erg arrogant, vindt haarzelf en haar status erg belangrijk, vindt piraten verschrikkelijk.
Informatie
Rol:
Volledige naam:
Leeftijd en geboortedatum:
Uiterlijk: Een onbekend persoon, pak geen modepopje dat eruit ziet alsof ze niet nog meer make-up op kan doen. Het speelt zich niet nu af. Graag met beschrijving over de kleding die ze draagt.
Karakter: Maak het uitgebreider dan de eisen, maar maak ze zo duidelijk mogelijk. Niet overvrolijke meisjes die toch arrogant kunnen zijn, maak ze apart.
Mening over piraten:
Relatie met Jack: Wat vindt jouw personage van Jack? En niet iedereen hoeft hem helemaal geweldig te vinden.
Relatie: Mag, hoeft niet.
[ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 11:32 ]
Big girls cry when their hearts are breaking