• oke, ik vindt het dus dikke onzin,
    maar ff serieus,
    stel je voor, het was je laatste dag op aarde, wat zou je dan allemaal doen in 24 uur?


    It all comes down to saving the world and killing your own brother....

    de death note films afkijken.
    ik moet het nog steeds doen ^^


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Wat ik dan zou doen? De jongen die ik leuk vind, vertellen dat ik hem leuk vind ;3.


    To infinity and beyond •

    een zelfmoord plegen. -meen ik serieus.


    They fell in love, didn't they?

    Naar POTC 4 en een pretpark gaan. Daar heb ik echt zin in!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Een dikke Mexicaan omtackelen ouwe.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    nee 21 mei, is mijn verjaardag en ik leef nog dus de wereld vergaat niet.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Nou, wat heb ik altijd al willen doen? Uh, spiegels, borden en glazen gooien tegen een muur. Keihard gillend in m'n nakie buiten rond rennen. Alleen van huis gaan met m'n mp3 en gewoon ergens heen gaan, om me heen kijken. Brieven schrijven naar mensen die ik lief heb en ze die laten lezen. Eerlijk zijn, de hele dag lang en doen wat ík wil.


    wth.

    Ik zou tegen iedereen zeggen wat ik van diegene denk...

    Mayci schreef:
    Ik zou tegen iedereen zeggen wat ik van diegene denk...


    Shoganai i ne~

    ik zou dan een winkel helemaal willen vernielen hahaha

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 21:16 ]


    It all comes down to saving the world and killing your own brother....

    Quixotic schreef:
    Nou, wat heb ik altijd al willen doen? Uh, spiegels, borden en glazen gooien tegen een muur. Keihard gillend in m'n nakie buiten rond rennen. Alleen van huis gaan met m'n mp3 en gewoon ergens heen gaan, om me heen kijken. Brieven schrijven naar mensen die ik lief heb en ze die laten lezen. Eerlijk zijn, de hele dag lang en doen wat ík wil.

    Jaaa dat wil ik ook allemaal ! ;3
    & ik ga mijn crush zoenen..


    Me so good.

    Een winkel overvallen en iets heel duurs stelen. Heb ik het toch nog gehad, maar kan ik niet meer gestraft worden. :9~

    Iets leuk doen met mijn beste vriendin, iemand kussen, en zelfmoord plegen. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    KUT IK BEN NOG MAAGD!

    Ik zou de hele dag naast mijn vriend in zijn geweldige tweepersoonsbed liggen, hem elke minuut vertellen dat ik van hem houd en dan in zijn armen sterven als 't zo nodig moet. :3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'