• Misschien heb je al gelezen over Cheer up Ophelia dat mijn nieuwe storie wordt maar ik heb hulp nodig bij het vinden van de juiste ziekte. Ik wil geen kankersoorten. Ik wil zoiets als een spierziekte. Wel moet het zo goed als genezen kunnen worden. de ziekte moet ongeveer 0,5 tot een jaar duren, en moet een beetje bekend zijn zodat ik ook duidelijk info op Wikipedia kan zoeken als dat nodig is.

    Ophelia (17 jaar) heeft alles, ze is populair, is Team-Captain en heeft de meest begeerde jongen als haar vriendje. Totdat ze ernstig ziek raakt en het hele jaar niet meer op school kan komen. Al snel besteed niemand meer aandacht aan haar en komt ze in de vergetelheid terecht. Als ze weer naar school gaat moet ze alles weer opnieuw opbouwen. En dat is helemaal niet makkelijk. Haar vriendje is ingepikt, er is een nieuwe captain en het lijkt erop dat Ophelia helemaal niet meer zo geliefd is.

    voor dit verhaal zoek ik een ziekte.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 20:19 ]

    Volgens mij kunnen de meeste spierziekten niet genezen worden...


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Volgens mij kunnen de meeste spierziekten niet genezen worden...

    Ik weet het. Het zou opzich niet heel erg zijn als het niet helemaal te genezen valt. Maar ik weet niet welke dan het meest geschikt is

    Volgens mij bestaat er niet echt een hele ernstige ziekte, die na een jaartje overgaat? Maar ik heb geen idee hoor.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    Volgens mij bestaat er niet echt een hele ernstige ziekte, die na een jaartje overgaat? Maar ik heb geen idee hoor.

    Het hoeft ook geen hele erge te zijn zolang hij maar een beetje ernstig is.

    MrsChartered schreef:
    Volgens mij bestaat er niet echt een hele ernstige ziekte, die na een jaartje overgaat? Maar ik heb geen idee hoor.


    Je kan kanker proberen, maar dat is niet na een jaar genezen denk ik? Misschien voor iets minder ergs zoals Pfeiffer?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Sorry, ik ken er geen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Multiple Sclerose is erg...


    Has no one told you she's not breathing?

    Wishful schreef:
    Sorry, ik ken er geen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.