• Hay Buddies.

    Ik moet zo een interview gaan houden met een vrouw. Voor het vak godsdienst en maatschappijleer. Zelf ben ik totaal niet gelovig en kende geen gelovige mensen. Dus, het kostte me al moeite om iemand te vinden. Maar nu heb ik dus iemand gevonden. En ik hem al een aantal vragen. Maar weet iemand misschien nog goede vragen? Die betrekking hebben tot:

    - De relatie tussen geloof in privé en geloof op het werk
    - Samenwerking met andere
    - De persoonlijke beleving van het geloof


    Dat zijn 3 punten waar ik geen vragen op kan bedenken. Dus, kunnen jullie wat verzinnen? Ik weet echt niks meer...

    Alvast bedankt!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Voor de eerste, bidden op het werk en samenwerken met niet-gelovige mensen.


    Your make-up is terrible

    Nou, voor die 3e kan je gewoon vragen wat het geloof voor haar betekent, hoe ze ermee omgaat en heel misschien of ze ook mensen accepteert die niet geloven in haar geloof -oke, beetje kromme vraag-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    De relatie tussen geloof in privé en geloof op het werk
    - Samenwerking met andere
    - De persoonlijke beleving van het geloof

    1.Uit u uw geloof op het werk of houd u dit gescheiden met uw privé leven?
    2.Vindt u de samenwerking met niet-gelovige moeilijk?
    3.Heeft u al ervaringen/speciale gebeurtenissen meegemaakt met betrekking tot uw geloof?

    Hoop dat het helpt^^


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Heya, ouwe taart. Klopt het dat we zaterdag allemaal doodgaan omdat 'God' vindt dat we de wereld hebben verkracht? Nee? Tuurlijk niet. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)