• Members of the WAG-gang

Campeones - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Pellucid - Kim - WAG van Theo Janssen
    ReinaAFCAjax - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Faithfully - Elena - WAG van David Villa, Samir Nasri & Theo Janssen.
    Beckham - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas, Nicklas Bendtner & Thomas Vermaelen.
    JackWilshere - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Subconscious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Balloonatic - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Recession - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

[ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 18:08 ]

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

bye Nikki & Lien.
    Hello Kim.

[ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 12:49 ]

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Muuh, ik wil hem echt nu activeren (krul)

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

dan doe je dat toch? :Y)

Ik val bijna flauw, telkens wanneer ik de Super de Boer binnenkom bij ons om de hoek. Er werkt daar een jongen en ik meen het, hij lijkt voor 100 % op Robin van Persie. En dat zeg ik niet zo maar, maar dit is echt eng gewoon.

Balloonatic schreef:
    dan doe je dat toch? :Y)
    Ja, maar dat vind ik lullig, dan krijg jij minder reacties op jou deel, want mensen klikken dan gewoon naar het volgende hoofdstuk! :o

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Nerazzurri schreef:
    Ik val bijna flauw, telkens wanneer ik de Super de Boer binnenkom bij ons om de hoek. Er werkt daar een jongen en ik meen het, hij lijkt voor 100 % op Robin van Persie. En dat zeg ik niet zo maar, maar dit is echt eng gewoon.
    Maak een foto :9~

Faithfully schreef:
    (...)Ja, maar dat vind ik lullig, dan krijg jij minder reacties op jou deel, want mensen klikken dan gewoon naar het volgende hoofdstuk! :o

Alsof mij dat uit maakt. :')

#001 Marjolien - Broken-Hearted Girl

[ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 12:56 ]

Faithfully schreef:
    Maak een foto :9~

Dat gaat toch niet! Haha. Hij kijkt me de hele tijd aan en zit de hele tijd naar me te glimlachen. Dan kan ik daar nog niet zo maar ineens een foto maken? Maar ik zal eens proberen, maar de camera op mijn mobiel maakt echt zo'n verdomd hard KLIK geluidje, en dat valt niet uit te zetten, maar dan hoest ik wel even zo genaamd x'D

Ik wil hem wel eens zien in een Arsenal shirt, dan ga ik écht flauwvallen. Hij liep tijdens het EK en WK wel eens in een Oranje shirt van NL team, en het is gewoon echt net Robin van Persie. Je haalt ze echt niet uit elkaar.

Nerazzurri schreef:
    (...)
    Dat gaat toch niet! Haha. Hij kijkt me de hele tijd aan en zit de hele tijd naar me te glimlachen. Dan kan ik daar nog niet zo maar ineens een foto maken? Maar ik zal eens proberen, maar de camera op mijn mobiel maakt echt zo'n verdomd hard KLIK geluidje, en dat valt niet uit te zetten, maar dan hoest ik wel even zo genaamd x'D

Ik wil hem wel eens zien in een Arsenal shirt, dan ga ik écht flauwvallen. Hij liep tijdens het EK en WK wel eens in een Oranje shirt van NL team, en het is gewoon echt net Robin van Persie. Je haalt ze echt niet uit elkaar.
    Ik zag een keer tijdens werken een look-a-like-nick, ook echt heel eng :l

Argh mijn hoofdstuk moet perfect zijn!

Mijn broer is echt een noob junge. Gaat 'ie een ps3 van zijn eigen geld kopen.
    1. Ik ga het toch nooit mogen gebruiken.
    2. Nou gaat hij altijd op dat ding zitten en kan ik nooit meer tv kijken.
    Djeez, hij is verdomme 16! Omg. Hij is echt dom junge.
    Ik ga hem slaan. Echt hoor.

Balloonatic schreef:
    Mijn broer is echt een noob junge. Gaat 'ie een ps3 van zijn eigen geld kopen.
    1. Ik ga het toch nooit mogen gebruiken.
    2. Nou gaat hij altijd op dat ding zitten en kan ik nooit meer tv kijken.
    Djeez, hij is verdomme 16! Omg. Hij is echt dom junge.
    Ik ga hem slaan. Echt hoor.
    Mijn broer is 17 en speelt runescape..

JackWilshere schreef:
    Argh mijn hoofdstuk moet perfect zijn!
    Hoezo?

Dat moet van mezelf. Ik wil ook een mooi hoofdstuk schrijven. Alles is al kei mooi geschreven en dan kom ik aan met zo'n lelijk ding.