• Ik heb een idee voor mijn nieuwe serie. Samen met je tweelingbroer zijn jullie de kinderen van Palema Anderson. Jullie kennen je vader niet. Jullie zijn beroemd. Jullie zitten in een band. Misteric! heet die. Jij zingt en pingelt wat op je piano en je broer speelt gitaar. Er zit nog een meisje en een jongen in de band. Op een dag heb je een kutdag achter de rug en de dag daarna vrij. Je besluit je dronken te voeren en dan kom je Gustav tegen die ook een beetje stomdronken is...

Dit zijn de rollen:

Meisje: Tiffanie SJEELXTH

Haar informatie:

Leeftijd: 17

Disliks: Huppelkutjes, rokken, jurken.

Broer:

Ander meisje in de band: linda SEXBOMBillx3

Andere jongen in de band:

Beste vriendin van de 2 meisje uit de band (vriendin Bill): joyce JOYCESTAR

Vrouwlijke manager van de band: Tara xTaraxTomx

Meisje die gek op Tiffanie's broer is: demi FuckMyGuitar

Huppelkutje die denkt dat ze goed kan zingen en Tiffanie lastig valt:

Camera man of vrouw die alles van de band opneemt:

Dit heb ik nodig:

Foto:

Rol:

Naam:

Leeftijd:

Dislikes:

Hoe kun jij mij overtuigen dat je goed voor die rol bent:

Tekstje:

Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

Meisje die gek op Tiffanie's broer is:

Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

Meisje die gek op Tiffanie's broer is:

Foto: http://media.photobucket.com/image/emo%20girl/livingdeadgirl-a7x/scene%20kids/cute-blonde-emo-hairstyles-58.jpg?o=158

Rol: meisje die gek is op tifanie's broer

Naam: demi

Leeftijd: 18

Dislikes: huppelkutjes en opruime

Hoe kun jij mij overtuigen dat je goed voor die rol bent: uhm... kweet niet de quzz lijkt me super leuk enzo en lijkt me harstikke leuk om erin te komen maybe dat we vriendjes worden op quizlet xD

Tekstje:

Haiijjj
    ik ben demi en 18 jaar jong en doe aan breakdance het liefste ben ik gewoon de hele dag bij tiffanie voor haar broer die is gewoon te mooi ik vind hem zo leuk enzo :$ ik heb echt alles over voor die jongen voor de rest ben ik vaak met vriendinne shoppe of feestuu of op de skatebaan^^ dat was het wel zo
    Latuurr xx

kun je me iets laten weten als ik de rol heb^^

Ander meisje in de band

Name; Mandy
    Age; 17
    Plaatje; http://i62.beon.ru/18/41/34118/51/4458251/x_84de4b54.jpeg
    Likes; Op Tom geilen, gitaar spelen, zingen, muziek luisteren en meekrijsen, Tokio Hotel, scenequeens, regen
    Dislikes; Huppelkutjes, spinnen, de zon
    Karakter; Heel bitchy als het moet, niet op mijn mondje gevallen, egoïstisch, aardig en spontaan
    About myself; Alohaa dudes! Mandy is de naam. Ik word ook wel eens BlackBitch genoemd. Omdat ik zwart haar heb en ik kan soms een enorme bitch zijn, vooral als het om huppelkutjes gaat. Ik ben niet op mijn mondje gevallen, dus ik geef vaak een grote bek terug. Verder ben ik heel sociaal en met mij kan je een goed praatje maken! Ohnee, mijn ego spreekt weer eens. Ik heb een tweelingzus, genaamd Silence. We lijken echt heel erg op elkaar, ook qua karakter. Ik ben helemaal gek van Tokio Hotel, en dan vooral van Tom. Mijn hobby's zijn zingen, gitaarspelen, meekrijsen met de muziek en shoppen.

a figment of your imagination

Wil je het laten weten als ik de rol heb?^^

a figment of your imagination

Foto:
    Mag dat scene zijn?? of liever niet??

Rol:Cameravrouw die alles van de band opneemt

Naam: Karin

Leeftijd: 20

Dislikes:Té veel gezaag op één moment,Roddels,Huppels,Gezeik.

Hoe kun jij mij overtuigen dat je goed voor die rol bent:
    Het lijkt me een gave Serie en ik film graag!!En als ik de rol niet heb dan lees ik hem toch!:P

Tekstje:

Heey!!
    Ik ben Karin!
    ik ben de Cameravrouw van de band: Misteric!
    Echt toffe,aardige mensen!! Ik ben 20 jaar oud! Jong voor een cameravrouw?Hoor ik je denken! Nou dat is niet hélémaal waar!Ik doe dit al van mijn 5de! Toen wel met van die kinderspeeldingetjes maar toch!Ik kan het al van jongsafaan!Dus je moet niet doe alsof ik der niks van af weet!Ik kan goed tegen kritiek en kan rustig blijven wanneer er iets goed fout loopt...Ik ben ook Stressbestendig!Wel handig heá!:P
    Maar ik moet nu gaan!! Ik moet gaan filmen!!

See Ya!!«33

[laat je me weten of ik de rol heb of nie?(A)]

If you don't understand my silence, you will never understand my words.