• Groot nieuws over Sinterklaas

    AMSTERDAM - Het moet toch echt wel iets bijzonders zijn dat de NTR inbreekt in de reguliere uitzending van Kinderen geen Bezwaar.

    Zaterdagavond komt de omroep op Nederland 1, 19.50 uur met met een bijzonder maar kennelijk ook bijzonder urgent nieuwsfeit rond de Goed Heiligman.

    Iedereen die zich in de directe omgeving van de Sint bevindt houdt de lippen stijf op elkaar en verwijzen naar de extra uitzending van Het Sinterklaasjournaal.

    Kijken dus! Zaterdagavond, Nederland 1, 19.50 uur.

    Bron

    Wat denken jullie, is er iets aan de hand?


    <3

    Damn, ik hou van het sinterklaasjournaal <3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ben zéér benieuwd!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Hmm, het enige wat ik kan verzinnen is dat 'ie dood is, maar ja, dat gaan ze niet zeggen in het Sinterklaasjournaal, dan geloven die kindjes er meteen ook geen zak meer van.. :L


    It ain't broke, so don't fix it.

    Misschien is er een zwarte piet dood ofzo?


    Me so good.

    Zijn lijk is verdwenen?
    Het wordt afgeschaft?

    Sweden schreef:
    Misschien is er een zwarte piet dood ofzo?

    -Died-

    Sweden schreef:
    Misschien is er een zwarte piet dood ofzo?


    Haha, hard :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Huh? Het duurt toch nog zes maanden voor hij er weer aan komt, is het nu dan niet een beetje vroeg voor een Sinterklaasjournaal? O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sinterklaas zit in de crisis en daarom moeten wij nu alvast pepernoten gaan kopen. Het zal wel zoiets zijn, als we maar gaan kopen. 't Is toch absurd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bram van der Vlucht, of zo, wil niet meer als sinterklaas spelen. Hij was er vorig jaar tijdens het Sinterklaasfeest er ook al niet
    Hij was het 25 jaar geweest of zo
    En nu willen we een nieuwe sinterklaas :')


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Faithfully schreef:
    Bram van der Vlucht, of zo, wil niet meer als sinterklaas spelen. Hij was er vorig jaar tijdens het Sinterklaasfeest er ook al niet
    Hij was het 25 jaar geweest of zo
    En nu willen we een nieuwe sinterklaas :')

    Zijn er ookaudities voor de nieuwe sinterklaas?:9~

    Want dan geef ik me op ! (:
    &anders mijn opa ofzo ;3


    Me so good.

    Sweden schreef:
    (...)
    Zijn er ookaudities voor de nieuwe sinterklaas?:9~

    Want dan geef ik me op ! (:
    &anders mijn opa ofzo ;3
    Er wordt morgen wel een nieuwe sinterklaas gekozen, ik weet niet of er audities zijn -of waren-
    Want ik wilde ook meedoen
    *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Faithfully schreef:
    (...)Er wordt morgen wel een nieuwe sinterklaas gekozen, ik weet niet of er audities zijn -of waren-
    Want ik wilde ook meedoen
    *O*

    Dat zou zo cool zijn geweest o.o
    Als ik sinterklaas was dan zou ik alle pepernoten opeten ;3


    Me so good.

    Vaag zeg jammer dat ik het niet kn zien


    What is youre favo scary movie?