• Geen idee waar deze moest, dus dan maar hier xD Hier kan je je gedichten droppen, van anderen lezen, commentaar geven. Etc. Maakt niet uit wat voor gedichten, grappig, lief, ontroerend of alles tegelijk =) Hier is eentje van mij die ik vandaag op school heb verzonnen:
    Together.
    I thought it would last forever
    But then you left me,
    It hurts me so much, why couldn't you see?
    I loved you, you took my heart,
    I became a part,
    A part of your world.
    We understood eachother,
    Without saying a word.
    You looked into my eyes,
    And I realised...
    You had me completely in your might.
    Now that all is over,
    You aren't anymore my 4leafclover.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Als dit een verhaal was zou ik wensen samen met jou lang en gelukkig te leven.
    Als dit een droom was zou ik nooit meer terug wensen naar mijn leven overdag.
    Als dit sprookjesland was zou ik jou bevrijden van je boze stiefmoeder en wensen dat je mijn prinses werd.
    Als dit Real Life was zou ik je willen knuffelen en wensen voor altijd samen te blijven.”


    Die heb ik gemaakd voor de herschrijving van mijn Serie (A)


    Sweet dreams will come true.

    Als dit een verhaal was zou ik wensen samen met jou lang en gelukkig te leven.
    Als dit een droom was zou ik nooit meer terug wensen naar mijn leven overdag.
    Als dit sprookjesland was zou ik jou bevrijden van je boze stiefmoeder en wensen dat je mijn prinses werd.
    Als dit Real Life was zou ik je willen knuffelen en wensen voor altijd samen te blijven.”


    Die heb ik gemaakd voor de herschrijving van mijn Serie (A)



    dieJJ iS vett mo0wii:D


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    deze heb ik net bed8 ,, hij is duits dus het kan zijn dat ik wat fouten heb met de woorden enzo,, maar iedereen die duits kan snapt vast wel wat er staat(A)


    Warum

    Warum bist du unerreichbar?
    Warum bist du nicht bei mir?
    Warum bin ich für dich unsichtbar?
    Warum denkst du nicht an mir?
    Warum fühle ich mich einsam?
    Warum bist du die eine für mich?
    Warum kannst du mich nicht hören,
    Wenn ich sag
    Ich liebe dich…[b/]


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    deze heb ik net bed8 ,, hij is duits dus het kan zijn dat ik wat fouten heb met de woorden enzo,, maar iedereen die duits kan snapt vast wel wat er staat(A)


    Warum

    Warum bist du unerreichbar?
    Warum bist du nicht bei mir?
    Warum bin ich für dich unsichtbar?
    Warum denkst du nicht an mir?
    Warum fühle ich mich einsam?
    Warum bist du die eine für mich?
    Warum kannst du mich nicht hören,
    Wenn ich sag
    Ich liebe dich…



    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    jij zegt dat je tijd nodig hebt
    ik zeg ok
    jij zegt da je het nie zomaar kunt vergtn
    moest je is wtn hoe ik me voel!
    wrm denk je nu da ik zo doe ?
    en alles wil vergtn en opnieuw beginne?
    omdat ik je mis!
    omdat ik niet zondr je kan!
    maar jij wil wat afstand
    ik zeg ok maar ik vind eignlijk van niet!
    je geeft uitleg
    da ik bullscheisse vind
    maar ik spaar je die woorden
    om je niet te kwetsen
    ik wil het al niet meer
    en al wat ik heb van dat gemis en al dat gedoe
    neem ik terug
    jij zult nooit meer men bff zijn!
    ik zeg het je niet
    maar zo is het nu eenmaal!
    de scheur tussn ons is te groot
    en ik kan het alleen niet goed mkn
    en jij hebt me nu duidlijk gemaakt
    da je wa afstand wil?
    wel ik wil dat je uit men leven verdwijnt!
    ok?
    ik doe normaal tgn je!
    maar diep vanbinne wil ik je weg !
    of wil ik weg en met men echte friends
    die op school ni echt te zien zijn
    maar op quizlet
    zelf men weg gaan
    ZONDR JOU!

    dit is hoe ik me voel tgn over men bff!:@


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    deze heb ik net bed8 ,, hij is duits dus het kan zijn dat ik wat fouten heb met de woorden enzo,, maar iedereen die duits kan snapt vast wel wat er staat(A)


    Warum

    Warum bist du unerreichbar?
    Warum bist du nicht bei mir?
    Warum bin ich für dich unsichtbar?
    Warum denkst du nicht an mir?
    Warum fühle ich mich einsam?
    Warum bist du die eine für mich?
    Warum kannst du mich nicht hören,
    Wenn ich sag
    Ich liebe dich…


    vin hem echt mooi!zo dinges schrijf ik ook vaak!tgaat bij jou ook ovr tommiboii zekr?


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    deze heb ik net bed8 ,, hij is duits dus het kan zijn dat ik wat fouten heb met de woorden enzo,, maar iedereen die duits kan snapt vast wel wat er staat(A)


    Warum

    Warum bist du unerreichbar?
    Warum bist du nicht bei mir?
    Warum bin ich für dich unsichtbar?
    Warum denkst du nicht an mir?
    Warum fühle ich mich einsam?
    Warum bist du die eine für mich?
    Warum kannst du mich nicht hören,
    Wenn ich sag
    Ich liebe dich…


    vin hem echt mooi!zo dinges schrijf ik ook vaak!tgaat bij jou ook ovr tommiboii zekr?



    xD jah,, zei iemand anders net o0wk al :P
    mah gaat o0wk bisschen over Billaitjaah ho0wr x']
    iCh vind het echt leuk om zulke gedichten te maken !
    iCk durf alleen meestal niet aan mensen die ik zegmaar persoonlijk ken [ famillie,, vrienden,, klasgenoten:P ] te laten lezen..


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    deze heb ik net bed8 ,, hij is duits dus het kan zijn dat ik wat fouten heb met de woorden enzo,, maar iedereen die duits kan snapt vast wel wat er staat(A)


    Warum

    Warum bist du unerreichbar?
    Warum bist du nicht bei mir?
    Warum bin ich für dich unsichtbar?
    Warum denkst du nicht an mir?
    Warum fühle ich mich einsam?
    Warum bist du die eine für mich?
    Warum kannst du mich nicht hören,
    Wenn ich sag
    Ich liebe dich…


    vin hem echt mooi!zo dinges schrijf ik ook vaak!tgaat bij jou ook ovr tommiboii zekr?



    xD jah,, zei iemand anders net o0wk al :P
    mah gaat o0wk bisschen over Billaitjaah ho0wr x']
    iCh vind het echt leuk om zulke gedichten te maken !
    iCk durf alleen meestal niet aan mensen die ik zegmaar persoonlijk ken [ famillie,, vrienden,, klasgenoten:P ] te laten lezen..

    ja ik ook ni liever aan men friends hier!en ook nog die ik alleen vo mezelf hou(lol)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    waarom kan iedereen zo goed dichten?? ik kan het in elk geval voor geen meter:(


    It's not too late, It's never too late!

    I thought you were my best friend
    I felt we'd be together 'til the end
    You're not the girl I once knew
    Tell me where she is 'cause she's not you

    You used to be that shoulder
    That shoulder I could lean on through it all
    But now it's getting colder
    There's no love between these walls

    deze is wel int engels

    Oké, hier komt een tekst dat ik geschreven heb 1 of 2 jaar geleden, in die periode, was ehh .. myn liefje, omgekomen , gestorven dus hier komt het:



    Veel mensen zien my als een vrolijk persoontje dat altijd gelukkig is en plezier maakt. maar achter dat harnas zit een wanhopig konijntje, te wachten op jou, de 'jou' die de zon liet schijnen, de 'jou' die de wolken liet verdwijnen. die me altyd gelukkige maakte, zelfs met het kleinste, onnozelste ding dat je deed of zei, maakte me aan het blozen. iedere dag een gelukkig gevoel, heerlijk was dat..
    alles zag ik door het roze heen. die tijd is veranderd,met een zwarte blik kijk ik alle positieve dingen tegen, moeilijk was het om jou te vergeten, soms denk ik dat ik jou ga tegenkomen gewoon op straat, en geef je me dan een knuffel ..
    wat ik maak ik mezelf toch wys? .. leugens!!
    ik zie jou gewoon niet meer ..
    zo .. dit was het tekstje voor hem ..

    Oké, hier komt een tekst dat ik geschreven heb 1 of 2 jaar geleden, in die periode, was ehh .. myn liefje, omgekomen , gestorven dus hier komt het:

    Veel mensen zien my als een vrolijk persoontje dat altijd gelukkig is en plezier maakt. maar achter dat harnas zit een wanhopig konijntje, te wachten op jou, de 'jou' die de zon liet schijnen, de 'jou' die de wolken liet verdwijnen. die me altyd gelukkige maakte, zelfs met het kleinste, onnozelste ding dat je deed of zei, maakte me aan het blozen. iedere dag een gelukkig gevoel, heerlijk was dat..
    alles zag ik door het roze heen. die tijd is veranderd,met een zwarte blik kijk ik alle positieve dingen tegen, moeilijk was het om jou te vergeten, soms denk ik dat ik jou ga tegenkomen gewoon op straat, en geef je me dan een knuffel ..
    wat ik maak ik mezelf toch wys? .. leugens!!zo is de wereld, zo is het leven, mensen sterven nu eenmaal, maar waarom jij? is God zo egoistisch om JOU weg te halen..
    ik zie jou gewoon niet meer ..
    zo .. dit was het tekstje voor hem ..

    Jullie gedichten zijn echt heel mooi :)
    Maar chrissielove: je hebt me in je macht is niet 'you have me in your might' ;) Volgens mij is het ook niet letterlijk naar het Engels te vertalen, want die uitdrukking hebben ze daar niet. Maar macht is iig power en 'each other' is met een spatie. :) Vat dit alsjeblieft niet persoonlijk op ofzo, want er zullen vast meer mensen zijn met fouten in hun Engels, maar ik vind het leuk om mensen te helpen. Nogmaals: super mooie gedichten!
    Whaha okeej, geeft niks. Ik ben gwn niet goed in rijmen en had in dat geval wss gwn een rijmwoord nodig xD En bij gedichten let ik meestal ook niet op hoe de zinbouw etc. in elkaar zit x]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oké, hier komt een tekst dat ik geschreven heb 1 of 2 jaar geleden, in die periode, was ehh .. myn liefje, omgekomen , gestorven dus hier komt het:

    Veel mensen zien my als een vrolijk persoontje dat altijd gelukkig is en plezier maakt. maar achter dat harnas zit een wanhopig konijntje, te wachten op jou, de 'jou' die de zon liet schijnen, de 'jou' die de wolken liet verdwijnen. die me altyd gelukkige maakte, zelfs met het kleinste, onnozelste ding dat je deed of zei, maakte me aan het blozen. iedere dag een gelukkig gevoel, heerlijk was dat..
    alles zag ik door het roze heen. die tijd is veranderd,met een zwarte blik kijk ik alle positieve dingen tegen, moeilijk was het om jou te vergeten, soms denk ik dat ik jou ga tegenkomen gewoon op straat, en geef je me dan een knuffel ..
    wat ik maak ik mezelf toch wys? .. leugens!!
    ik zie jou gewoon niet meer ..
    zo .. dit was het tekstje voor hem ..
    Mooi:) Btw, egt kut dat dat is gebeurd.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    waarom kan iedereen zo goed dichten?? ik kan het in elk geval voor geen meter:(
    Gwn een keer wat proberen =) Het hoeft btw niet te rijmen. Je kan bijv. spelen met een zinnetje in je hoofd of beschrijven hoe je je voelt. =)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.