• Mischien hebben sommige van jullie wel gehoord dat morgen 21 mei jezus terug op aarde komt. En dan de wereld. Vergaat dus mijn vraag is wat ga jij doen op de laatste dag?


    I can. But i won't

    Topic bestaat al.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ga niets anders doen dan normaal.
    Er zijn nog zo veel dingen die ik wil doen in mijn leven, en die ga ik echt niet allemaal in een dag proppen omdat de wereld wellicht vergaat (waar ik niet in geloof).
    Die dingen bewaar ik liever voor een moment waarop ik er echt van kan genieten.
    En als de wereld vergaat? So be it, dan heb ik het niet gedaan en merk ik daar toch niks van.

    Ik ga naar Antwerpen met een hele groep mensen om gewoon wat rond te hangen


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naar school en de apotheek :'D


    -

    Dit is het 3e topic al geloof ik:P
    Ik ga gewoon naar de bioscoop hoor (:
    Ik moet en zal Potc 4 zien!

    als de wereld vergaat als hij geboren word, wat heeft het dan voor nut gehad dat hij terug kwam? (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik heb er gisteren een enorm artikel over gelezen van een of andere Bijbelvereniging, en die zei me dat morgen de Dag des Oordeels begint, maar pas op 21 oktober vergaat de wereld in een groot vuur. Maar goed, ik ga vandaag gewoon naar school en ben lekker vroeg vrij en dan ga ik lekker computeren (:
    En als de wereld morgen nog bestaat, ga ik met mijn vriend naar een of ander trouwfeest, haha.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    -> Er is al een topic over dit onderwerp, daarom een slotje


    I am an idiot, I move.