• Goed, ik heb al een tijd een scooter maar ik vindt hem niet meer mooi. Ik zit nu al tijden te zoeken naar een witte jog en heb hem gevonden op marktplaats. Nu beginnen mijn ouders te zeuren dat ik hem niet mag kopen omdat het waarschijnlijk oplichterij is.
    Alleen zo´n beetje al mijn vrienden hebben scooter van marktplaats en er is nooit was mis mee, wat zouden jullie doen? Een scooter van marktplaats kopen of niet?


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.

    Tja, ik weet niet. Misschien eens langs gaan?

    Kijken bij die personen? Dan zie je toch meteen of het oplichterij is ja of nee?

    Dat zei ik ook al, dat ik eerst een proefrit ga maken. Tenminste, mijn vriend want die heeft er net iets meer verstand van dan ik.


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.

    Staat hij bij je in de buurt? Dan zou ik vragen of je eerst even mag komen kijken, dat mag dan waarschijnlijk wel ;)
    Als hij niet bij jou in de buurt staat, dan zou ik het alleen doen als de advertentie er goed uitziet. Dus zelfgemaakte foto's etc. Als die er niet bij staan vraag er dan naar, of ze die willen maken voor je. Dan weet je zeker of ze hem echt hebben staan. (wel even op google afbeeldingen kijken of je niet precies dezelfde foto ergens anders ziet staan en dan van een paar jaar geleden ofzo)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Ik neem aan dat ze hem niet in een envelop opsturen, dus dan kan je toch gewoon een kijkje gaan nemen om te zien of het iets is?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Ik neem aan dat ze hem niet in een envelop opsturen, dus dan kan je toch gewoon een kijkje gaan nemen om te zien of het iets is?

    -is een beeldenker-
    (krul)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 20:17 ]


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.