Alicia en Alyssa, tweelingzussen en onafscheidelijk sinds de geboorte. Maar vanaf de dag dat Alyssa krijgt te horen dat ze anders is dan anderen, anders dan alle tovenaren en heksen word ze naar een speciaal tehuis gestuurd, een tehuis voor snullen. Maar wat als Alyssa dit al door had en slimmer bleek te zijn dan dat de meeste dachten en zich voor deed als Alicia, zodat Alicia naar dit vreselijke tehuis werd gestuurd.
Maar nu, sinds dat Alyssa spoorloos is verdwenen en iedereen achter haar grote geheim is gekomen krijgt Alicia de kans om naar Hogwarts te gaan en in te stromen in het vierde leerjaar. Net zoals haar ouders een trots Gryffindor. Maar wat als er rond de school ineens allemaal rare dingen gebeuren, Alicia haar geheimen, die alleen Alyssa van haar wist niet meer haar geheimen zijn en iedereen er ineens van weet. Is Alyssa terug en speelt ze een spelletje met Alicia?
Onduidelijke uitleg, ik weet het! Alicia zal dus de hoofdpersoon van het verhaal zijn en is heks, Alyssa is snul. De andere uitleg zal komen in het verhaal. Het wordt een Draco Malfoy verhaal, met veel haat, maar ook soms wat liefde.
# Korte Informatie
Het verhaal zal grote tijdsprongen maken. Zo zie je Alicia haar leven wanneer ze pas op Hogwarts komt, het vierde leerjaar en het zevende leerjaar, ook is er nog een kort stuk wanneer ze negen is. (: Dus Alicia is in het verhaal 9 – 14 – 17 jaar
Het duurt nog wel even voordat dit verhaal online komt, ik gok rond de 2 – 3 weken, totdat ik mijn nu nog lopende verhaal heb afgerond. Tot die tijd, kun je dus eigenlijk nog gewoon een personage voor mij aanmaken. Iedereen mag zoveel personages aanmaken als hij of zij wil. Ik kies de beste uit, dus denk niet van. “Hmm, er zijn er al zoveel die die rol hebben ingevuld, laat maar dan.” Want misschien is jouwe wel ontzettend goed!
# Nodig?
1 Buurjongen Alicia & Alyssa, leeftijd 9 – 14 – 17 ; Professor
2 vriendinnen Alicia, leeftijd 14 – 17 ; Professor, Tessaahx
Vijand, ingedeeld bij Slytherin 14 – 17 ; Captivity
Overige studenten ; Professor (3x), Backwards, LunaLucca, MysticFools (2x), Captivity, Wand, cappucino, Protective, Eurydice
; Ik zoek trouwens niet alles meisjes, ook jongens!
NOTE: Het liefst heb ik de overige studenten in de leeftijd van Alicia – 14 / 17 dus. Dit worden namelijk klasgenoten.
NOTE II: Bij 14 – 17 bedoel ik dus, laat 2 / 3 foto’s zien. Hoe was hij/zij op die leeftijd? Is haar karakter aangepast, enz. (: Dit móet ook worden gedaan bij de klasgenoten van Alicia.
# Om in te vullen
Voornaam: Eventueel ook bijnaam.
Achternaam:
Volledige naam: Heeft jou personage doopnamen?
Leeftijd: Niet nodig in te vullen bij buurjongen, vriendinnen, vijand of klasgenoten. Vermeld wel geboortedatum.
Afdeling en Rede:
Toverstok en Patronus:
Karakter: Niet allemaal standaard erg vrolijk, spontaan, maar toch bitchy, wees origineel!
Uiterlijk: Vermeld de naam van de persoon op de foto, dus het liefst een bekend iemand.
Familie: Vermeld bloedsoort, broers, zussen, geldstatus.
Overig: Alles wat jij nog belangrijk vind. Van favoriet vak tot lievelingseten en zwerkbalpositie tot kledingstijl.
[ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 12:45 ]
Her heart was a secret garden and the walls were very high.