• Alicia en Alyssa, tweelingzussen en onafscheidelijk sinds de geboorte. Maar vanaf de dag dat Alyssa krijgt te horen dat ze anders is dan anderen, anders dan alle tovenaren en heksen word ze naar een speciaal tehuis gestuurd, een tehuis voor snullen. Maar wat als Alyssa dit al door had en slimmer bleek te zijn dan dat de meeste dachten en zich voor deed als Alicia, zodat Alicia naar dit vreselijke tehuis werd gestuurd.

    Maar nu, sinds dat Alyssa spoorloos is verdwenen en iedereen achter haar grote geheim is gekomen krijgt Alicia de kans om naar Hogwarts te gaan en in te stromen in het vierde leerjaar. Net zoals haar ouders een trots Gryffindor. Maar wat als er rond de school ineens allemaal rare dingen gebeuren, Alicia haar geheimen, die alleen Alyssa van haar wist niet meer haar geheimen zijn en iedereen er ineens van weet. Is Alyssa terug en speelt ze een spelletje met Alicia?


    Onduidelijke uitleg, ik weet het! Alicia zal dus de hoofdpersoon van het verhaal zijn en is heks, Alyssa is snul. De andere uitleg zal komen in het verhaal. Het wordt een Draco Malfoy verhaal, met veel haat, maar ook soms wat liefde.

    # Korte Informatie
    Het verhaal zal grote tijdsprongen maken. Zo zie je Alicia haar leven wanneer ze pas op Hogwarts komt, het vierde leerjaar en het zevende leerjaar, ook is er nog een kort stuk wanneer ze negen is. (: Dus Alicia is in het verhaal 9 – 14 – 17 jaar

    Het duurt nog wel even voordat dit verhaal online komt, ik gok rond de 2 – 3 weken, totdat ik mijn nu nog lopende verhaal heb afgerond. Tot die tijd, kun je dus eigenlijk nog gewoon een personage voor mij aanmaken. Iedereen mag zoveel personages aanmaken als hij of zij wil. Ik kies de beste uit, dus denk niet van. “Hmm, er zijn er al zoveel die die rol hebben ingevuld, laat maar dan.” Want misschien is jouwe wel ontzettend goed!

    # Nodig?
    1 Buurjongen Alicia & Alyssa, leeftijd 9 – 14 – 17 ; Professor
    2 vriendinnen Alicia, leeftijd 14 – 17 ; Professor, Tessaahx
    Vijand, ingedeeld bij Slytherin 14 – 17 ; Captivity
    Overige studenten ; Professor (3x), Backwards, LunaLucca, MysticFools (2x), Captivity, Wand, cappucino, Protective, Eurydice

    ; Ik zoek trouwens niet alles meisjes, ook jongens!

    NOTE: Het liefst heb ik de overige studenten in de leeftijd van Alicia – 14 / 17 dus. Dit worden namelijk klasgenoten.
    NOTE II: Bij 14 – 17 bedoel ik dus, laat 2 / 3 foto’s zien. Hoe was hij/zij op die leeftijd? Is haar karakter aangepast, enz. (: Dit móet ook worden gedaan bij de klasgenoten van Alicia.



    # Om in te vullen
    Voornaam: Eventueel ook bijnaam.
    Achternaam:
    Volledige naam: Heeft jou personage doopnamen?
    Leeftijd: Niet nodig in te vullen bij buurjongen, vriendinnen, vijand of klasgenoten. Vermeld wel geboortedatum.
    Afdeling en Rede:
    Toverstok en Patronus:
    Karakter: Niet allemaal standaard erg vrolijk, spontaan, maar toch bitchy, wees origineel!
    Uiterlijk: Vermeld de naam van de persoon op de foto, dus het liefst een bekend iemand.
    Familie: Vermeld bloedsoort, broers, zussen, geldstatus.
    Overig: Alles wat jij nog belangrijk vind. Van favoriet vak tot lievelingseten en zwerkbalpositie tot kledingstijl.

    Bedankt alvast!

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 12:45 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Professor schreef:
    Wanneer maak je het bekend? (:


    Zometeen, (: Ik zoek nog steeds personages!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)

    Zometeen, (: Ik zoek nog steeds personages!


    Hihi ik wil best nog maken, maar dan wordt het overspoeld door mijn personages. Ik wil wel Bonnie maken? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aria schreef:
    (...)

    Zometeen, (: Ik zoek nog steeds personages!


    welke zoek je nog ? : ) ik wil er anders nog wel een maken? want ik verveel me nogal =D

    Captivity schreef:
    (...)

    welke zoek je nog ? : ) ik wil er anders nog wel een maken? want ik verveel me nogal =D


    Vriendin, overige studenten, eigen ideetjes! Alles is welkom. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    # Om in te vullen
    Overige studenten.

    Voornaam:
    Amara

    Achternaam:
    Williams

    Volledige naam:
    Amara, Louise, Annabeth Williams

    Leeftijd:
    3-8-1994 – 16 jaar.

    Afdeling en Rede:
    Amara zit in Griffoendor, omdat ze een moedig meisje is dat voor haar vrienden door het vuur gaat.

    Toverstok en Patronus:
    Amara haar toverstok is 34,7 cm lang, en is van Berkenhout. Het heeft een kern van een tijgerhaar. Haar patronus is een witte tijger.

    Karakter:
    Amara is het soort meisje die iedereen graag wilt helpen als het nodig is, dat geeft haar dan een goed gevoel. Ze kan soms erg kwetsbaar overkomen, wat ook wel bij haar sterrenbeeld hoort. Ze is een af en toe wel wat bezorgd over haar vrienden als ze echt te lang weg blijven, haar vrienden ergeren zich hier toch wel aan als ze helemaal strest. Ook kan ze vaak wat gemeen overkomen als je over haar familie begint in op een negatieve manier, ze is namelijk een Modderbloedje en veel Zwadderaars vinden het leuk om Amara daar mee te pesten, omdat ze erg kwetsbaar is.

    Uiterlijk:
    Amara(Bianca Collins - Gigantic) is niet bepaald groot, ze is 1.61 meter lang. Haar lange zwarte haren, tot over haar schouders, zit meestal los maar soms irriteert ze zich eraan en steekt ze het in een knot op. Ze heeft mooie donkerbruine tot zwarte ogen die bijna altijd wel vrolijk kijken. Amara is niet dun en ook niet dik, gewoon ertussen in. Haar wenkbrauwen zijn mooi gepileerd en haar lichtroze lippen zijn vol. Ze heeft sproetjes rond haar neus die best klein is. Ze heeft een licht getinte huid waar ze trots op is.

    Familie:
    Amara heeft een zusje van twaalf jaar oud genaamd Lois. Haar vader is een Dreuzel en haar moeder ook, dit betekent dus dat ze een Modderbloedje is. Lois heeft ook geen tovenaarsbloed in haar aderen zitten. Amara zit dus alleen op Hogwarts wat ze niet erg vindt, ook al mist ze haar familie natuurlijk wel erg. Ze gaat bijna altijd terug naar huis in de vakanties.

    Overig:
    Amara heeft al een lange tijd een crush op George Weasley, en ze merkt dat George zich vaak ongemakkelijk voelt als ze in de buurt is.
    Amara is een goede zoeker in het Zwerkbalteam. Ze houd veel van haar uil: Imere, die ze al vanaf haar eerste jaar op Hogwarts heeft.

    Wil je melden of ik de rol heb ja of nee en wanneer je begint? Dankjewel alvast! (flower)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 20:16 ]


    They were never in fact homeless

    Voornaam: Hailey
    Achternaam:Delune
    Volledige naam:Hailey Katness Delune
    Leeftijd:11 november
    Afdeling en Rede:Griffoendor, Hailey is een afwachtend type, maar als het moet dan doet ze het.
    Toverstok en Patronus:28,5cm beukenhout met in de kern een fenix veer
    Karakter: Hailey word gezien als het aparte meisje van school, ze is erg stil, en doet haar eigen gangetje, ze kan goed leren, en heeft een hekel aan arrogante mensen. Hailey heeft niet veel vrienden, eigenlijk niemand, ze zit altijd alleen in de eetzaal van de school. toch kan Hailey erg handig zijn, ze weet op een of andere manier alle roddels, en als ze iets wil weten, zoekt ze het op in boeken. Hailey is dus een nieuwsgierig en afwachtend type.
    Uiterlijk: 14jarige


    17jarige
    Amanda Seyfried



    Hailey heeft lange blonde haren, en een slank figuur, en een beetje een aparte kledingstyle. Verder heeft hailey groen-grijze ogen, en een verlegen glimlach.

    Familie: Hailey komt niet uit een rijke familie, eerder het tegenover gestelde, Ze heeft geen broers of zussen, en haar vader is een aantal jaren geleden om het leven gekomen, ze heeft dus alleen haar moeder: katie (41) nog, die ook nog eens alcoholiste is. Verder is ze een halfbloed, haar moeder is een dreuzel, en haar vader was een tovenaar.
    Overig:Hailey is niet populair opschool, en word vaak gepest. Ook heeft ze geen vrienden, en zit ze vaak alleen.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 12:41 ]

    Vriendin
    Voornaam: Pernille
    Achternaam:Dugnog
    Volledige naam:Pernille Olivia Dugnog
    Leeftijd:8-02-94'
    Afdeling en Rede:Pernille hoort, anders dan de rest van haar familie, bij Gryffindor. Dit is omdat Pernille veel doorzettingsvermogen heeft, loyaal en dapper is. De rest van haar familie horen allemaal bij Hufflepuff. Maar Pernille heeft 'vuur' in haar ogen. Ze gaat altijd volledig voor haar doel en zet een gevecht voor vrede boven haar eigen gevoelens.
    Toverstok en Patronus: Pernille heeft een redelijk korte toverstok; 20 cm lang maar, hij is gemaakt van kastanjehout en heeft een kern van salamanderbloed. Haar patronus is een leeuw.
    Karakter: Pernille is een meisje met veel pit en doorzettingsvermogen. Ze geeft zich niet zomaar over en haar motto is: 'het doel heiligt de middelen.' Pernille zal altijd voor je klaar staan en doet eerst en dan denkt ze. Pernille is een hele trouwe vriendin en ze lacht bijna altijd. Je kunt meteen merken wanneer Pernille iemand niet mag want dan lacht ze niet meer. Pernille is erg leergierig en geniet het meest van Verweer tegen de Zwarte Kunsten en Bezweringen. Pernille is altijd gefocust en loopt niet in zeven sloten tegelijk. Ze is wel iemand met een harde stem en zal altijd het voortouw nemen. Ze is dan ook redelijk dominant. Mensen zullen denken dat ze arrogant is maar dat is ze helemaal niet. Ze lijkt maar zo omdat ze altijd de kat uit de boom kijkt. Pernille is redelijk sportief en kikt op avontuur en gevaar. Je kunt goed met haar lachen en ze komt altijd slim uit de hoek. Ze is haast nooit op haar mondje gevallen en is bereidt om een kogel te vangen voor je.
    Uiterlijk:


    Op haar 14de had Pernille al dezelfde blik in haar ogen als later. Ze was een felle meid die wist wat ze wou. Haar haar was gewoon hetzelfde en had een beetje slag erin. Haar blauwe ogen zijn ook hetzelfde gebleven. Ze was ongeveer 1.67 lang.

    Barbara Meier
    Pernille heeft nog steeds hetzelfde haar, al is het wel wat dikker geworden. Ze is nogal lang; 1.75.
    Familie: Pernille komt uit een grote volbloed familie, gecreëerd door haar moeder Christa. Haar vader heet Gaspar. Pernille heeft nog twee jongere zusjes van 12 en 8 genaamd Eliza en Sarah. Pernille's ouders wonen in een normaal huisje in een plaatsje genaamd Beerbelly Alley, een tovenaarsdorpje. Pernille's moeder bestudeert fabeldieren en Pernille's vader is een medewerker in een gewadenwinkel op de Wegisweg.
    Overig: Pernille is een beuker in het zwerkbalteam. Eigenlijk wil ze ermee stoppen, maar ze vindt het zielig om haar team in de steek te laten.


    Not all those who wander are lost.

    kun je me waarschuwen als ie begint? ^^


    Me so good.

    vriendin alicia
    Voornaam: michelle (ze noemen haar ookwel Angel omdat ze supper lief is en alles voor iedereen over heeft ook heeft ze een engelactig gezichtje.)

    Achternaam: McFoxing

    Volledige naam: Michelle Liana Megan

    Leeftijd: 17 - 10 19?? (ik weet niet presies in wel jaar het verhaal zich afspeelt)

    Afdeling en Rede: Griffoendor ze is supper dapper en durft alles ook heeft ze alles voor iedereen over.

    Toverstok en Patronus: 23.4cm Kersenhout, kern glamorgana bloed ze is kwart glamorgana de haar is van haar oma, haar patronus is een eenhoorn mooi en gracieus

    Karakter: Ze is een vrolijk en behulpzaam meisje ookal heeft ze thuis veel problemen gehad, ze laat zich door niks uit de weg slaan of haar humeur verpesten. ook heeft ze met maar weinig mensen ruzie door haar optimisme kan ze met alle afdelingen overweg zelfs met slytherin. (zo goed? en orgineel?) ook is ze wispelturig als het op jongens aan komt ze flirt genoeg en heeft ook genoeg vriendjes gehad maar verder komt het niet ze wacht op de ware.
    Uiterlijk:

    14 jaar



    zijn allemaal zelfde actrice

    17 jaar hayden penettiere



    Familie: Michelle komt uit een rijke volbloed familie maar ze voelt zich er niet thuis daar is het enige waar ze niet bekend staat als het vrolijke meisje haar ouders zijn uit elkaar en haar moeder (Liana 39 jaar) heeft nu een vriend (johnathan 42 jaar) een halfbloed. Haar vader (Alex 41 jaar) heeft nu ook een nieuwe vriendin (maria 37 jaar). Als ze niet op hogwarts is, is ze om het schooljaar bij 1 van haar ouders ze kan goed opschieten met haar moeder en maria maar wat minder met haar vader en johnathan. Ze heeft ook nog een broer (Dave 20 jaar) hij werkt op het ministerie en ziet zijn ouders niet meer omdat hij het contact heeft verbroken omdat het niet goed ging, michelle houd van haar broer en gaat zo vaak mogelijk langs.

    Overig: haar favoriete vak is gedaanteverwisseling daar is ze ook het beste in, ze vind voorspellend rekenen het minst leuke vak omdat ze daar slecht in is. ze houd van boterbier dat zou ze het liefst heel de dag drinken.
    ook zit ze in het zwerkbal team als jager ze vind het een supper sport en traint er al heel lang voor vroeger oefende ze samen met haar broer in hun tuin. Ze vind de kleren van zweinstein niet zo mooi en heeft ze iets mooier gemaakt eigen schoenen eronder en het rokje een klein beetje ingekort en nog wat kleine veranderingetjes, thuis heeft ze meestal en sexy maar toch ook weer stoere kledingstijl. Ook houd ze van sieraden en die heeft ze ook altijd volop aan oorbellen ringen enkelbandje armbanden, ook heeft ze een navel en tongpiercing.

    ik hoop dat ik rol krijg zou supper graag willen als ik nog iets moet verandere zeg het maar
    xx(H)

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 21:01 ]


    Be yourself, before you forget who that is.

    hmm ik ga nog rolletje invullen van overige student denk :P

    xx


    Be yourself, before you forget who that is.

    Voornaam: Melody
    Achternaam: Adams
    Volledige naam: Melody Lidia Milana
    Leeftijd: 17 jaar
    Afdeling en Rede: ravenclaw, ze is een echte studiebol ze houd van leren en weet echt alles als je iets niet weet vraag het aan haar zei weet het antwoord.

    Toverstok en Patronus: 23.4cm eikenhout, drakenhartenbloed. haar patronus is een fret het zijn slimme dieren en dat past bij haar.

    Karakter: Weinig mensen weten hoe ze echt in elkaar zit omdat ze vaak in de boeken zit ze is erg teruggetrokken en je vind haar meestal in de bibliotheek of in haar slaapkamer, ze is erg verlegen en weet niet echt hoe ze sociaal moet zijn de meeste komen naar haar toe als ze willen praten ze stapt niet echt zomaar op iemand af.

    Uiterlijk: ze houd van alle vakken en staat overal het hoogst voor .

    zo goed?
    gaite jansen



    Familie: ze heeft alleen haar vader nog haar moeder is weggegaan naar haar geboorte omdat ze het niet aankon ze heeft ook geen broers of zussen.
    haar ouders zijn geen van beide tovenaars dus is ze een modderbloedje ze is niet rijk maar ook niet arm ze zijn gewoon normaal.

    Overig:


    Be yourself, before you forget who that is.

    nu ga ik nog maar 1 doen nu doe ik een jongen :)


    Be yourself, before you forget who that is.

    Voornaam: Daniel (danny)
    Achternaam: Mc Grayham
    Volledige naam: Daniel Micheal Dave
    Leeftijd: 14-17

    Afdeling en Rede: griffoendor, hij is een echte waaghals en stort zich in elk avontuur en deinst nergens voor terug.

    Toverstok en Patronus: 23,4 cm wilgenhout, leuuwenbloed vermengd met drakenbloed zijn patronus is eveneens een leeuw om zijn moed.

    Karakter: Danny is een hele lieve en charmante jongen hij is ook een echte flirt maar eigenlijk doet hij dat alleen omdat hij nog best onzeker is over zichzelf (als het om meisjes gaat) en als een meisje erop ingaat voelt hij zich wat zekerder. Ook heeft hij veel vrienden en is een beetje een popijopi en loopt overal macho te doen en maakt veel ruzie met slytherins maar als je geen slytherin bent dan is danny je vriend.

    Uiterlijk:
    foto's van de broers zet ik in link kun je kiezen
    foto 1 de 2 broers
    foto 2 van de broers


    17 paul wesley



    Familie: Danny is een volbloed zijn vader is volbloed en zijn moeder ook hij heeft ook een broer Dave ze zijn een tweeling al lijken ze totaal niet op elkaar. ze zijn best rijk ze wonen op een groot landhuis zijn vader werkt op het ministerie en zijn moeder is advocaat.

    Overig: hij vind alleen zwerkbal leuk verder heeft hij haat aan alle vakken hij staat zelf als jager in het team.






    Voornaam: Dave
    Achternaam: Mc Grayham
    Volledige naam:
    Leeftijd: 14-17
    Afdeling en Rede: Slytherin hij is tot tegenstelling van zijn broer heel anders en is heel sluw en een echte pestkop.
    Toverstok en Patronus: 23,4 cm wilgenhout, slangenbloed vermengd met drakenbloed zijn patronus is een vos sluw en gemeen

    Karakter: Hij is een echte pestkop echt het tegenovergestelde van zijn broer hij gaat veel om met draco en is eigelijk veel hetzelfde,
    hij gebruikt meisjes alleen en dumpt ze daarna weer hij haat alle afdelingen behalve zijn eige hij is trots en arrogant het enige tegen wie hij normaal doet uit een andere afdeling is zijn broer ze zijn tenslotten nog broers.

    Uiterlijk:
    ian somehalder



    Familie: Danny is een volbloed zijn vader is volbloed en zijn moeder ook hij heeft ook een broer Dave ze zijn een tweeling al lijken ze totaal niet op elkaar. ze zijn best rijk ze wonen op een groot landhuis zijn vader werkt op het ministerie en zijn moeder is advocaat.

    Overig:
    hij heeft haat aan alles maar net als zijn broer light zijn hart bij zwerkbal ook hij staat als jager.

    je vroeg jongens nu krijg je er 2 :P

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 22:01 ]


    Be yourself, before you forget who that is.

    Voornaam: Elanora, maar ze verkiest Nora
    Achternaam: De La Bavourdez
    Volledige naam: Elanor Cathérine Marie-Sophia De La Bavourdez
    Leeftijd: 31/10/199.
    Afdeling en Rede: Nora is tot niemands verbazing ingedeeld in ravenclaw. Ze is een slim meisje ook al gebruikt ze haar kennis niet altijd voor goede dingen. Als ze de kans krijgt om de leerkrachten de les te spellen, grijpt ze die met 2 handen tegelijk.
    Toverstok en Patronus: Nora's toverstok is er een gemaakt van dennenhout uit het koude noorden, de kern bevat eenhoornhaar en hij is ongeveer 21 cm lang. Hij is geschikt voor transfiguraties en heeft in bepaalde lichten een groene kleur. Haar patronus is een steenarend. De steenarend is net zoals haar waakzaam, rustig en verstandig. Hij zal enkel aanvallen als hij persoonlijk wordt bedreigd, wat zij ook alleen dan doet. Ook hebben ze allebei een beperkte familie die heel hun leven trouw blijven, Nora heeft enkel haar vader en broertje nog, maar ze zou wel haar leven voor hen geven.
    Karakter: Nora is over het algemeen een heel erg stil meisje, maar dat is enkel hoe het lijkt. Op school, en bij vreemden, houdt ze haar liever stil zodat ze de situatie kan inschatten. Ze ziet de kleinste details en er is geen één roddel die ze niet kent. Als Nora iets in haar hoofd haalt, kan niets haar nog stoppen. Soms is ze onmogelijk in omgang, maar dat is doordat ze de dood van haar moeder en tweelingzus nog steeds niet heeft kunnen verwerken. Nora kan soms sadistische en duivelse buien hebben en wanneer ze die heeft wil je niet op haar haatlijstje staan. Als er dan iets haar niet aanstaat, gebruikt ze maar al te graag haar kennis van zwarte magie. Meestal vind je Nora al lezend in één of ander boek omdat ze nooit de moeite neemt om vrienden te maken. Enkel een paar mensen kunnen haar vertrouwen winnen en zo haar hart bereiken, wat op zich een heuse test is.
    Uiterlijk:14 jaar 17 jaar oud Over het algemeen is Nora niet al teveel verander , haar haar krult alleen en ze is ouder. Haar karakter is nog steeds hetzelfde alhoewel ze als 17-jarige de mensen eerder negeert in plaats van brutaal antwoorden.
    Nora is redelijk klein voor haar leeftijd. Op haar veertiende was ze1m59 . 3 jaar later is ze 1m65.
    Familie: Nora leeft alleen nog met haar vader en klein broertje. Haar vader is een belangrijke persoon bij het Ministerie van Toverkunst in Frankrijk( ik ga er vanuit dat ze er daar ook één hebben). In de vakanties maakt hij zoveel mogelijk tijd vrij voor zijn kinderen, hij kan ze alleen maar dan zien. Thomàs, haar 8 jaar jongere broertje, is tijdens het schooljaar bij zijn grootouders in Frankrijk. In het weekend doet hij altijd leuke dingen met zijn vader, die hij tijdens de week niet ziet. Nora haar familie heeft moeilijke tijden gehad en heeft soms nog wat problemen ermee. Op 12 jarige leeftijd is Nora haar moeder en haar tweelingzus, Iona, verloren. Ze waren de ongelukkige slachtoffers bij een treinongeval, zo beschreef de krant het. Nora heeft het er hier soms heel erg moeilijk mee doordat ze alle schuld op zich neemt. Volgens haar zijn haar moeder en zus met de trein naar Parijs gegaan voor haar verjaardagscadeau en als zij niet persé dat medallion moest hebben, was er niets gebeurd. Door deze gebeurtenis heeft Nora het moeilijk met mensen vertrouwen, ze is bang om hen te verliezen. Haar familie is helemaal puurbloed en gingen allemaal naar Bauxbattons of kregen privélessen. Ze is de eerst van haar familie die aan Hogwarts studeerd.
    Overig: Nora houdt van tekenen en is er ook heel erg goed in. Ze draagt in haar vrije tijd bijna alleen kleedjes en hakken, maar bijna nooit make-up, of toch niet veel. Ze heeft het niet zo erg op sporten, maar doet wel oefeningen om haar slanke figuur te behouden. Nora zou later graag een spreuk ontwikkelen of een nieuwe toverdrank maken waardoor ze in de geschiedenisboekjes komt. Ze zou graag ooit eens leren piano spelen zodat ze al haar favoriete stukken kan spelen. Haar lievelingsmuziek is klassieke muziek en dan vooral Bach.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 22:39 ]


    Life isn't about waiting for the storm to pass; it's about learning to dance in the rain -Vivian Greene

    klasgenoot
    Voornaam: Romina
    Achternaam: Dilaurins
    Volledige naam: Romina Rosa Dilaurins
    Leeftijd: 13-10
    Afdeling en Rede: Ravenclauw, ze is een slim meisje zonder dat ze veel hoeft te leren. Eigenlijk leert ze voor geen enkel vak en toch haalt ze de hogste cijfers van de klas.
    Toverstok en Patronus: 23.6 centimeter, gemaakt van het houd van een beukwilg, kern bestaat uit hartenbloed van Rowena Ravenclauw, gekocht tijdens haar vakantie in Rusland. haar patronus is een fenix.
    Karakter: Ze is een stil meisje waar weinig mensen mee om gaan. toch heeft ze zo haar dagen dat ze heel hyper kan zijn maar dan blijft iedereen het liefst bij haar uit de buurt. Leraren vergeten haar vaak omdat ze niet zo veel zegt tijdens de lessen maar dat maakt haar niet echt heel veel uit. In de dreuzelwereld heeft ze veel vrienden zitten en daar woont ook haar vriendje, die op klammfels zit.
    Uiterlijk: 14 jaar


    Ze stond toen nog bekend als het typische nerdje, een stil meisje wat een afkeur had voor jongens en die zelf eigenlijk geen vriendinnen had.
    17


    Ze is steeds meer voor zichzelf gaan opkomen en laat zich ook niet meer zomaar pesten door slytherin. ook heeft ze nu dus een vriendje waar ze helemaal gek van is en die ze minimaal een keer per week een brief schrijft. allebij de foto's zijn van Sasha Pieterse
    Familie: Ze is een volbloed heks zonder enige broers of zussen. haar ouders zijn verre familie van de potters en ze zijn best rijk. haar status staat net iets onder die van draco malfoy als ze in slytherin had gezeten.
    Overig:Haar lievelingsvak ik raar genoeg toverdranken. Ook is het raar dat snape haar altijd een soort van beschermt. Ze heeft ook en best raar leven gehad en heeft ze, omdat ze in de war is met haar eigen gevoelens, want terwijl ze mike, haar vriendje, nog steeds leuk vind, bouwt ze ook voor iemand anders gevoelens op, maar dat is een onmogelijke liefde want dat is de enige leraar die het ooit voor haar opneemt, inderdaad severus snape.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy