• Een jongen van mijn klas die heel anders is dan andere mensen was vermist, vroeger had ik hem gepest niet echt gepest maar zo praatjes geven, maar toen mijn vriendinnen hem altijd pesten beschermde ik hem altijd, maar maandag was hij vermist tot vandaag, toen ik het gisteren gehoord dat stond mijn hart echt stil, ik kon niet geloven dat die jongen vermist was en hij zou nooit dan ook echt nooit van huis weg lopen... En de politie was komen vragen in onze klas dat we hem kenden en wij zo 'ja hij zit in onze klas enzo' en toen zeide ze dat hij vermist was en iedereen zo echt met open mond kijke, maar dus hij was vandaag weer op school en iedereen zo 'aaah wij hebben ons echt ongerust gemaakgt!' ik ben echt blij dat hij terug is.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 17:10 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Oooh raar. Misschien was hij zelf eventjes de weg kwijt :o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Eerst pesten die mensen hem en dan zeggen ze dat ze ongerust waren? Beetje tegenstrijdig..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zó, gelukkig, ik zou echt schrikken als iemand uit mijn klas opeens weg was!
    Maar het is voor hem dan ook wel fijn om te weten dat jullie toch wel om hem geven, lijkt me. (Het was dan toch beetje vriendelijk pesten, anders is het wel een beetje raar?)

    Waar was hij dan eigenlijk heen?

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 17:13 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Sabertooth schreef:
    Oooh raar. Misschien was hij zelf eventjes de weg kwijt :o

    Nee mensen hadden hem gelokt en gisteren kon hij ontsnappen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mavado schreef:
    (...)
    Nee mensen hadden hem gelokt en gisteren kon hij ontsnappen.

    Ieeewlll echt eng!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Rocket schreef:
    Eerst pesten die mensen hem en dan zeggen ze dat ze ongerust waren? Beetje tegenstrijdig..


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mavado schreef:
    (...)
    Nee mensen hadden hem gelokt en gisteren kon hij ontsnappen.


    OM*!
    Zó erg!
    Dat is echt heel eng!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Carer schreef:
    Zó, gelukkig, ik zou echt schrikken als iemand uit mijn klas opeens weg was!
    Maar het is voor hem dan ook wel fijn om te weten dat jullie toch wel om hem geven, lijkt me. (Het was dan toch beetje vriendelijk pesten, anders is het wel een beetje raar?)

    Waar was hij dan eigenlijk heen?

    Jaa iedereen zo 'Ik ga hem echt niet meer pesten, omdat wij echt om hem geven, we zitten ook met elkaar 8/9 uur opscheept eh, dusja.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mavado schreef:
    (...)
    Jaa iedereen zo 'Ik ga hem echt niet meer pesten, omdat wij echt om hem geven, we zitten ook met elkaar 8/9 uur opscheept eh, dusja.


    Nou ja, als ze het echt doen heeft het toch nog íets goeds met zich meegebracht.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Rocket schreef:
    Eerst pesten die mensen hem en dan zeggen ze dat ze ongerust waren? Beetje tegenstrijdig..

    Nu wil ik echt wel eens weten of dat pesten stopt, want dat zeggen ze nu wel, maar binnen een maandje begint het misschien terug..


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Nu wil ik echt wel eens weten of dat pesten stopt, want dat zeggen ze nu wel, maar binnen een maandje begint het misschien terug..

    We hebben nog maar 2 weken school? xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Rocket schreef:
    Eerst pesten die mensen hem en dan zeggen ze dat ze ongerust waren? Beetje tegenstrijdig..

    Ik neem aan dat het gepest nu wel gaat ophouden?


    Life is hard and then we die

    Pest gewoon niet, want dat is het allerlaagste wat je kunt doen.
    OT; Gelukkig is hij weer terug!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Rocket schreef:
    Eerst pesten die mensen hem en dan zeggen ze dat ze ongerust waren? Beetje tegenstrijdig..


    All I wanna do is lose control