• Hopelijk staat tie goed
    Moet ik nu naar een Kaak chirurg o.o . Namelijk ik heb 2 hoektanden en die zijn nog niet door gekomen. wat blikt dus ze groeien in mijn tandvlees naar elkaar toe en kunnen ze mijn wortels van mijn andere tanden beschadigen. het is zeldzaam en helemaal zeldzaam om dat het bij mij alle 2 is. O.o ik krijg dus een buitenboord beugel en later ook volgens mij een platjes. Bij de kaak chirurg gaan ze eerste de melk hoektanden eruit trekken en dan mijn tandvlees bij alle bij de kanten 1/2 cm er uit halen. Gouden ketting om de hoektanden zodat ze goed getrokken worden en vast gemaakt aan de beugel O.o
    Als ik het niet doe is het 20-30% kans dat ik later niet meer kan normaal slikken , eten en praten :S ik heb dus geen keus gelukkig ben ik 100% verzekerd_O_het duurt in totaal 2,5 jaar voordat alles weer goed is. en dan ben ik 16(cat).
    Ik vindt dit niet zoo leuk(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat klinkt eh, pijnlijk ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    oeeeh dat is wel heel vervelend! sterkte met alles!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    arme jij...
    16 zijn met beugel is niet zo erg... je bent niet de enige (A)

    sterkte (flower)


    Alis volat propriis

    Sterkte!
    En voor zo'n ingreep, begin je er wel redelijk laat aan ;x


    Has no one told you she's not breathing?

    ai, sterkte!


    ONLY SEVEN LEFT <3

    BlueElephant schreef:
    Sterkte!
    En voor zo'n ingreep, begin je er wel redelijk laat aan ;x

    i know, Maar ze hebben het pas net ondekt. maar als je 13 bent is het normaal dat sommige tanden later kommen. maar toen ik bijna 14 was toen dachten ze dat er misschien wat getrokken moest worden. En ik moest ook en beugel omdat mijn tanden niet zoo mooi staan :'D ze dachten dat het vanzelf terug ging groeien (2 jaar terug ) en het is inderdaad een stukje beter gegroeit :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Omg, da's best wel heftig eigenlijk. Sterkte met alles en hopen dat jij dan niet bij die 20-30% hoort. :x


    wth.

    Acchh, dat is idd kut!
    HEEELLL VEEELL sterkte! Kiesen laten trekken doet al verschrikkelijk pijn, en dit...ik wil het niet eens weten.
    Ik hoop dat het goed komt! (flower)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 16:15 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Lemonworld schreef:
    Dat klinkt eh, pijnlijk ;o


    Food.

    Je lijkt me zusje wel, die is al meer dan jaar 8 bezig met haar gebid.

    Sterkte

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 16:23 ]


    Some angels have no wings.

    Lemonworld schreef:
    Dat klinkt eh, pijnlijk ;o


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zoiets heb ik ook gehad, maar dat was omdat m'n hoektanden niet snel genoeg doorkwamen. Werden de melktanden eerst getrokken en daarna werden de nog doorkomende hoektanden vrijgemaakt d.m.v. het verwijderen van het tandvlees en daarop kreeg ik weer blokjes en die zaten dan gewoon aan mijn blokjesbeugel vast, zodat het ze naar beneden getrokken werden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    aaahhh arme zusie -bighug-
    blindbling (goude kettingtje


    Shoganai i ne~

    Lemonworld schreef:
    Dat klinkt eh, pijnlijk ;o


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Lemonworld schreef:
    Dat klinkt eh, pijnlijk ;o


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."