Vriendinn Tommm
Naam: Ninaa
Leeftijd: 17
Karakter: aardig, lief, behulpzaam, betrouwbaar, vrolijk, speels, maar kan ook heel serieus zijn, kan goed met me praten, vind niks raar, laat wel duidelijk weten als ze iets niet leuk vind, koppig en nieuwsgierig, en in dingen leren heel ongeduldig, doet zich vaak beter voor dan dat ze zich voelt
Hobby's: Dansen (streetdance en breakdance), fotoshoots doen in danszaal van mijn ouders (met vriendinnen enzo), uitgaan, van Tom houden, tekenen (ook kleding ontwerpen en graffiti),
A pica: check me fotoboek(A)
Text:
Luiiitjesss=D Ninaa in thaa house jeweettt.
Hoi(cool) Ik ben dus Nina, 17 jaar. Mensen op school en oppervlakkige vrienden denken altijd dat ze tegen mij alles kunnen zeggen, dat ik zo zeker ben dat niks me kwetst.. Maar echte vrienden, weten dat dat niet zo is.. Ze vinden altijd dat het zo lastig te zien is als ik me niet zo goed voel.. Omdat ik altijd vrolijk blijf doen. Maar genoeg geouwehoert, ik zal je wat vertellen over leuke dingen=D Ik heb met Tom, ik ben echt gek op hem. Ik kan alles met hem bespreken, hij begrijpt alles. HIj is ook eigelijk de enige die ziet wanneer ik me rot voel.. Hij maakt me gewoon zo gelukkig, door me alleen maar aan te kijken! Hij is gewoon super_O_ Mijn ouders hebben een eigen dansschool, een kleinemaar hoor, met 1 grote zaal en 2 kleintjes, maar het is er wel altijd gezellig. Ik doe er vaak fotoshoots, omdat het zo'n leuk effect geeft met die spiegels! Maar ik moet stoppen, TOm roept!
xx
Ik hoop dat ik rol krijgg, laat je t weten?? EN als je me niet geschikt vind voor deze rol, kies dan maar iets anders uit(A)