• Ik wil een foto bewerken en dan wil ik een andere foto als achtergrond gebruiken. Ik heb geen flauw idee hoe dat moet. Ik gebruik het programma Picasa 3. Weet iemand misschien hoe het moet of heeft hij/zij wel een programma waarmee dat kan? Alvast bedankt!


    There is nothing more badass than being yourself

    Uhh.. I dont Know Baby


    Firm believer of all that is magic

    dat zou ik ook weleen willen weten (cat)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Shizen schreef:
    dat zou ik ook weleen willen weten (cat)


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Dan selecteer je de foto's die je wil gebruiken.. Klik je op collage en dan klik je daar links bij achtergrondopties 'Afbeelding gebruiken' En dan als die ene foto als achtergrond staat, staat die ook nog op de voorgrond, maar dan kun je die gewoon aanklikken en dan op delete klikken, dan is ie weg. En als je een andere foto als achtergrond wil, moet je die eerst aanklikken in het venster rechts en dan links op 'Gebruik geselecteerde' klikken..

    Haha hopelijk snap je het (:

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 17:48 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Inviolable schreef:
    Dan selecteer je de foto's die je wil gebruiken.. Klik je op collage en dan klik je daar links bij achtergrondopties 'Afbeelding gebruiken' En dan als die ene foto als achtergrond staat, staat die ook nog op de voorgrond, maar dan kun je die gewoon aanklikken en dan op delete klikken, dan is ie weg. En als je een andere foto als achtergrond wil, moet je die eerst aanklikken in het venster rechts en dan links op 'Gebruik geselecteerde' klikken..

    Haha hopelijk snap je het (:


    Ik snap het! Dankjewel!


    There is nothing more badass than being yourself