• IK heel vaak, ik bedoel minsten 2keer in de week voel ik me echt super hard KUT en buitengesloten, IK heb een raar leven. IK ben een freaky mens, al zeg ik het van mezelf. IK voel me dn zo kut dat ik begin te eten en te wenen. Ik bedoel, mijn enigste echte goede vreidnin op school gaat naar een andere school, ik vind haar nu echt een KUTKINT ook al kan zij er niets aan doen. De laatste tijd heb ik altijd van die KUTDAGEN alsof alles tegen zit.
    IK voel me zelf niet meer normaal!


    *He's the one.

    <'33 ik oowk! bijna elke dag wel :(


    when words fail, music speaks.

    wat heb ik gezegd schat?
    Weet je,ik zeg wel dat het een noodgeval is<3


    Lalalalalalalala.

    Ik..ben heel onzeker.
    En ik heb ook zo van die dagen [zoals gisteren], maar ik voel met niet buitengesloten ..
    Ik ben gewoon ongelukkig met mijn uiterlijk ofzo [/zaag] en ik voel me véél minderwaardig tegenover vrienden ofzo (:


    -

    ik ga eten en huilen dan :( en me BF zit ook op een andere school ik voel me gn genept! ik ben in 1 jaar m 2 beste vriendinnen veloren :(

    maar ik ben er vo jou ^^!


    when words fail, music speaks.

    Ik voel me echt zo van fucking buitengesloten en ik weet geeneens waarom, ik bn gwn een Freaky Person!!


    *He's the one.

    Zovaak.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    ik wordt altijd buitengesloten door sommige mensen


    jij niet <333

    Ik heb nu gwn zin om mijn acount te deactiveren en ik heb een negatief gedacht over alles, zoals mijn serie en mezelf!!


    *He's the one.

    Ik voel me echt zo van fucking buitengesloten en ik weet geeneens waarom, ik bn gwn een Freaky Person!!

    wees blij dat je niet de enigste bent :(!!
    ik hoor op een andere school :( deze is gwn te gewoontjes


    when words fail, music speaks.

    neej niet gaan(huil)

    Ik heb nu gwn zin om mijn acount te deactiveren en ik heb een negatief gedacht over alles, zoals mijn serie en mezelf!!

    Ö neeJnie doen :(


    when words fail, music speaks.

    SCHAT WAAG HET EENS OM JE ACCOUNT TE VERWIJDEREN!Ik zorg wel dat ik alles uit je hoofd praat zodat je lekker kunt zeggen dat je het allercoewlste persoon op aarde bent PUH


    Lalalalalalalala.

    Ik heb nu gwn zin om mijn acount te deactiveren en ik heb een negatief gedacht over alles, zoals mijn serie en mezelf!!


    Je moet geen negatieve gedachtes te hebben [/lult wat want heeft het zelf]
    Moeten we samen positiefegedachtesles gaan volgen ofzo? ^^


    -

    Ik doe het niet hoor maar dr heb ik dus gwn fucking veel zin in!


    *He's the one.

    Ik heb precies 't zelfde x3
    ik leef met je mee hoor