• (Novum) - Glee krijgt mogelijk een Nederlandse versie. Stage Entertainment, het productiebedrijf van Joop van den Ende, is met zenders in onderhandeling over twee concepten. Glee is een van oorsprong Amerikaanse muzikale televisieserie.

    "De formule is ijzersterk en we hebben in Nederland de artiesten die dat aankunnen", vertelt Erwin van Lambaart, directeur van Stage Entertainment, in De Telegraaf. "Er moeten in zo'n aflevering minstens twee fantastisch geproduceerde nummers zitten. In Amerika staan de gastartiesten bovendien in de rij", weet Van Lambaart. "Daar is Lady Gaga al geweest. Het succes kent geen grenzen."

    Het enige probleem is geld. "Je moet zoiets meteen krachtig in de markt zetten. Het moet onmiddellijk spectaculair zijn en overtuigen", vertelt Van Lambaart. "De publieke omroep gaat bezuinigen. SBS gaat met John de Mol op de achtergrond even goed nadenken over wat daar wel en niet werkt. En RTL zou het kunnen. We praten verder."

    Glee draait om een groep jongeren die op school een koor beginnen. In de Verenigde Staten won de muzikale serie al vele prijzen, waaronder een aantal Emmy Awards, Golden Globes en Teen Choice Awards. De show wordt in meer dan honderd landen uitgezonden, waaronder Nederland.


    Ik ben benieuwd. (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    neeeeeeeeeeeeeeeee!
    slechtslechtslechtslechtslecht!

    waarom moet Nederland alles kopiëren wat in de UK of USA een succes is?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Als het net zo goed wordt als Iedereen is gek op Jack (vernederlandst van Everybody loves Raymond) dan wordt het goed, anders mogen ze wel ophouden met proberen.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Is te duur.


    Life is hard and then we die

    Omniscience schreef:
    neeeeeeeeeeeeeeeee!
    slechtslechtslechtslechtslecht!

    waarom moet Nederland alles kopiëren wat in de UK of USA een succes is?
    USA kopieert ook van ons hoor ;)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)USA kopieert ook van ons hoor ;)


    Indd! Denk aan The Voice (A)


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Alexis schreef:
    Ahh gatver. Nee, dat vind ik echt niks.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Alexis schreef:
    Ahh gatver. Nee, dat vind ik echt niks.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Professor schreef:
    Hmmm, niemand verslaat Glee zoals hij er nu is. Ik bedoel, komt er zeker zo'n vet slechte Rachel, gespeeld door Kim-Lian ofzo. En Brittany door Chantal Janzen, dacht het niet. (nerd)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Assassin schreef:
    Nederlanders kunnen gewoon niet acteren, dus die serie ga ik sowieso niet kijken. Ik hou ook niet van rip-offs.

    Professor schreef:
    Hmmm, niemand verslaat Glee zoals hij er nu is. Ik bedoel, komt er zeker zo'n vet slechte Rachel, gespeeld door Kim-Lian ofzo. En Brittany door Chantal Janzen, dacht het niet. (nerd)


    Shoganai i ne~

    Professor schreef:
    Hmmm, niemand verslaat Glee zoals hij er nu is. Ik bedoel, komt er zeker zo'n vet slechte Rachel, gespeeld door Kim-Lian ofzo. En Brittany door Chantal Janzen, dacht het niet. (nerd)


    They fell in love, didn't they?

    Alexis schreef:
    Ahh gatver. Nee, dat vind ik echt niks.


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Assassin schreef:
    Nederlanders kunnen gewoon niet acteren, dus die serie ga ik sowieso niet kijken. Ik hou ook niet van rip-offs.


    Hope goes lost but never dies.

    Alexis schreef:
    Ahh gatver. Nee, dat vind ik echt niks.


    <3

    Ow neeee


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California