• Nou mijn halfzusje zat dit op de computer te kijken, (ze is 4) terwijl het 6+ is maarjaah, ik vind niet niet zo geschikt voor 6-jarige: 1:27, 2:03, 2:19(dees vooral), 2:24, 2:33, 3:07.

    Dus ik zei het tegen mijn moeder en die vondt dat ik teveel doordacht en dat en 4-jarige daar geen last van had :P Wat vinden jullie?

    whahahahahahahahaha


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Daar was ik vroeger fan van o.o
    Maar ik denk niet dat het heel erg is voor een 4-jaroge n.n


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    omg dat ik daar vroeger fan van was o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind dat het best kan, maar ik ben iemand met een redelijk slecht verantwoordelijkheidsgevoel. Ik vind de tv-series van nu zo ontzettend betutteld. Gelukkig hebben we nog dingen als Jackie-Chan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Toch niet dat geluid dat ze maken. Kom nou,dat horen kinderen echt niet. Het duurde ook even voordat ik het door had,kan je na gaan bij een 4 jarige.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 12:22 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Rocket schreef:
    Daar was ik vroeger fan van o.o
    Maar ik denk niet dat het heel erg is voor een 4-jarige n.n

    Rocket schreef:
    Daar was ik vroeger fan van o.o
    Maar ik denk niet dat het heel erg is voor een 4-jaroge n.n


    Firm believer of all that is magic

    Ik was daar ook vroeg fan. -.-
    Winx Club komt terug op Nickelodeon. Ik speelde het altijd met mijn vriendinnen. Ik was Techna..haha


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Belgium schreef:


    Nou mijn halfzusje zat dit op de computer te kijken, (ze is 4) terwijl het 6+ is maarjaah, ik vind niet niet zo geschikt voor 6-jarige: 1:27, 2:03, 2:19(dees vooral), 2:24, 2:33, 3:07.

    Dus ik zei het tegen mijn moeder en die vondt dat ik teveel doordacht en dat en 4-jarige daar geen last van had :P Wat vinden jullie?



    Mijn broertje van 5 kijkt WWE. Al die worstelaars op een hoopje, in elkaar slaan etc....O.o


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    HAHAHAHAAHAHAHAHAH ;$


    To infinity and beyond •

    Oehh...oeh.. x]


    There's power in the words you whisper.

    Dat keek ik vroeger x)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Hahaha ik was helemaal fan vroeger x]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    En wat was hier ook alweer erg aan?

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 15:10 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Die geluiden :P