• Iemand heeft haar trailers ook al aangeboden, maar ik wil dat ook graag doen omdat ik het heel leuk vind. (:
    Ik begin pas vanaf morgen, want nu heb ik geen tijd meer.

    Voorbeelden:





    Titel:
    Speciale personages:
    Liedje:
    Extra?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Titel: History repeats itself
    Speciale personages: De meeste HP personages, vooral Draco, Harry Hermelien en Ron. Ik heb ook graag een meisje met rode haarkleur, dat zou dan het hoofdpersonage zijn.
    Liedje: KIT-I - Moë Serdce, dit. Of een instrumentaal, mag je zelf kiezen
    Extra? mijn story, misschien ben je daar wat mee. Zeg maar als je meer informatie nodig hebt

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 16:39 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Kan je miss de yt-link erbij zetten? Ik kan die filmpjes niet zien. -.-


    It's time to be happy again.

    Titel : Terug naar November
    Speciale personages:Een blond meisje, en een jongen met warrig haar.
    Liedje: blof
    Extra? : Het gaat over een relatie die op de datum van zeven maanden uitgaat. Zij maakt het uit, en hij loopt normaal weg. Een dag later heeft hij alweer een ander, en zij weet niet of hij al vreemd ging, of dat het gewoon een player/loverboy is. En dat wordt haar snel duidelijk, als diezelfde jongen, haar dingen vraagt, en dwingt te doen, die niemand voormogelijk kon houden.

    Op het allerlaatst wil ik graag deze zin ; 'ik hou van hem, maar ik had misschien niet aan hem moeten toegeven'


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Titel: Obsessed.
    Speciale personages: Een meisje met donkerbruin haar tot net boven haar middel, met groene ogen. Ze is 23. Een man van 27 met zwart halflang warrig haar en blauwe ogen, gespierd en knap. Geen jongen, maar echt een man.
    Liedje: Vanaf 2 minuten wordt het wat ruiger, wat moet aanduiden dat ze ontvoerd wordt en de zoektocht naar haar. Het rustige moet dan de liefde zijn die opbloeit tussen Rose en John. Op 3;18 ergens wordt het heel rustig en daar kan je het dan wel laten eindigen of zo? (: Misschien kan je het zelf beter!
    Extra? (Hele lange uitleg);
    Rosalie Sophia Willemse is een drieëntwintigjarige net afgestudeerde Nederlandse studente aan de University of St. Andrews, Scotland, UK. Ze heeft met haar bachelor in Engelse literatuur, Geschiedenis en Latijn en een extra jaar in Creative Writing haar ideale studie afgerond. Tijdens haar laatste jaar van haar studie maakte ze het boek af waar ze al jaren aan werkte. Dit werd een succes binnen haar genre, romantiek, en leverde haar genoeg geld op om een pittoresk huisje te kopen in een klein dorpje in de buurt van St. Andrews. Nu deed ze research op haar geliefde universiteit om informatieboeken te schrijven. Haar droom nu was echter een bestseller detective serie schrijven, waar ze urenlang over kon tobben achter haar laptop in haar vrije tijd.
    Haar wolfshond Nessie, genoemd naar het Loch Ness monster, het Loch waar ze goede vakantieherinneringen aan had met haar overleden zus, was haar enige gezelschap tijdens haar eenzame dagen. Tot Nessie op een regenachtige avond in de maand November haar ultieme hondenpartner vond in Ace, de zwarte herder van John MacKenzie, een zevenentwintigjarige, zwartharige, blauwogige, grote Highlander met een goed gevoel voor humor. John is een detective bij de Scotland Yard en helpt Rosalie af en toe met details voor haar boek. Ze spenderen een enorme hoeveelheid tijd samen, maar ze ontkennen beide elkaar leuk te vinden; Rosalie omdat ze het te druk heeft met haar boeken en John omdat hij het te druk heeft met zijn werk.
    Zodra Rosalies detective uitgegeven is, vieren John en Rose dit met een intiem feestje. Ze weten op dat moment nog niet dat de bestseller detective gaat zorgen voor een hele hoop problemen. Een gestoorde fan gaat te ver in het verkrijgen van zijn grootste droom; Rosalie.

    John leidt persoonlijk haar redding met het hele team achter zin. Ze komt aanrennen in een trouwjurk, naar het team toe, op het einde. Daarna brengt John haar naar huis en staan ze samen in de badkamer. Zij komt vanonder de douche vandaan en is naakt, hij niet. Kan ze dan iets zeggen van "can you take it away?"

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 17:53 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Titel: Perfection.
    Speciale personages: Melody (Dianna Agron/Quinn uit Glee)
    Liedje: Nobody's home. http://www.youtube.com/watch?v=NGFSNE18Ywc
    Extra?
    Okee, dit gaat ingewikkeld worden, maar hopelijk begrijp je het (;

    Melody Swann verhuist samen met haar tweelingzus Bella Swann naar het regenachtige plaatsje Forks, om in te trekken bij hun biologische vader Charlie. Melody is de hoofdpersoon in dit verhaal, waarbij je haar 'leven,' leest, en hoe iemands leven plots kan omslaan in een complete hel. Melody doet al heel haar leven aan proffesioneel ballet, zo dus ook in Forks. Haar Balletleraar John begint haar te misbruiken, en ze heeft drugs nodig om te kunnen overleven. Daarbij ontwikkeld ze ook nog anorexia en boulimia, en een 2e persoonlijkheid. langzaam maar zeker glipt de realiteit uit haar handen weg en weet ze niet meer wie ze zelf is.

    De trailer moet een beetje vrolijk begin, en dan langzaam maar zeker gaan de beelden steeds sneller (drugs/ballet/verkrachting/kotsen, etc) zo snel en snel tot je iemand van een brug ziet vallen en dan komt erzo in beeld: Perfection. Losing reality, but finding yourself.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Zou je me trouwens een PB kunnen sturen als hij af is?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Titel: Prejudice is Ignorance
    Speciale personages: De man ziet eruit als Matt Shadows (zanger Avenged Sevenfold) en de vrouw ziet er ongeveer uit als Amanda Seyfried. At least moet ze blond haar hebben. Want dat vind ik typisch. Maakt niet veel uit.
    Liedje: Ehm, ja, het maakt niet heel erg veel uit. Of Another Way To Die van Disturbed of iets van Avenged Sevenfold, Hollywood Undead is ook leuk x"D
    Extra? Ok, dus het verhaal gaat over een 17 jarig meisje, Gylfie Groover, wie in de prostitutie is geforceerd door haar broer, Soren die de baas is van het bordeel waar ze werkt. Ze haat het werk, en doet het ook niet met plezier, terwijl ze het toch moet doen.
    De 29 jarige Matt Shadows is daarentegen een moordenaar van jonge prostituees. Hij haat ze, hij vind ze 'unclean'. Matt is echter een moord aan het plegen als Gylfie er bij staat. Ze is weggelopen van haar 'werk'. En daar vind ze op de plek van de moord zijn ketting. Al snel vind ze waar hij woont en werkt, en dan beginnen ze samen en relatie die uitloopt tot een drama.
    Het liefst zou ik het ook in het Engels hebben qua tekst :"D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    ben je eigenlijk al begonnen?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    idd ^^, en ook mij een pb sturen?


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Edit, Ik heb graag dat je Therapy van All Time Low als liedje neemt IPV het vorige


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz