• Deze story gaat over een jongen die heet Breezy.
    Het genre is fantasy en avontuur.
    Breezy woont samen met zijn broertje Remy, moeder Linda en hond Dennis in een huis. Hij krijgt een vreemde droom en hij weet zeker dat het iets speciaals is maar wat er nou zo speciaal aan is kan hij maar niet ontcijferen. Op school komt hij Heather tegen een meisje waar hij verliefd op is. Verder op school komt hij angstaanjagende monsters tegen die vreemd genoeg alleen hij en Heather kunnen zien. Hij en Heather worden vrienden en proberen samen de monsters te verslaan. Na een paar keer bewusteloos geraakt te zijn vinden ze dat het genoeg is. Ze gaan naar een psychiater die hen later opbelt om te zeggen dat ze aan een speciaal syndroom lijden die maar een paar mensen in de wereld hebben. Er is maar een kliniek. Die kliniek is in Zuid-Amerika. Na lang denken beslissen ze samen dat ze er naartoe gaan. Vreemd genoeg heeft de kliniek iets te maken met de Bermuda driehoek waar zijn vader ooit verdwenen is. Door iets vreemds komen ze in een andere dimensie of wereld terecht. Wat ze daar moeten doen moet je maar lezen ;)

leeftijdsgrens/ of hoe je dat ook noemt 12+

Ik zit nu al op hoofdstuk 23 :P
    Ik zet er elke dag een hoofdstuk bij.
    Nou ik hoop dat jullie het zullen lezen.
    Vragen zet maar in een reactie! ;D

Groetjes Daan