• Wat vinden jullie?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Awesome!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Geweldig


    Firm believer of all that is magic

    ik vind het wel mooi gedaan. Maar eerlijk gezegd had ik het plaat je mooi gevonden zonder de 3 doorzichtige mensen. De focus op die ene in het midden en de balonnen is namelijk weg. De tekst is goed. vind ik dan.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    ik vind het wel mooi gedaan. Maar eerlijk gezegd had ik het plaat je mooi gevonden zonder de 3 doorzichtige mensen. De focus op die ene in het midden en de balonnen is namelijk weg. De tekst is goed. vind ik dan.


    Dan zou hij wel saai zijn, dan had ik er niks aan hoeven bewerken behalve de tekst ö


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik vind hij zo awesome:9~:9~


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wauw, beautiful!:9~:9~


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rocket schreef:
    Awesome!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    thanks everyone ;]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat linkse plaatje vind ik er niet bij passen. (De kussende mensen met de rode paraplu)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right