• Ik doe velletjes plukken van mijn vingers. En nu heb ik mezelf pijn gedaan en het bloed. Echt pijnlijk en niet fijn! *Voelt zich dom* (a)


    Doen jullie jezelf wel eens perongeluk pijn?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nou als ik met naald en draad werk, moet ik om alle 10 de vingers vingerhoedjes ;$

    EstrellaVida schreef:
    Nou als ik met naald en draad werk, moet ik om alle 10 de vingers vingerhoedjes ;$

    dat is toch niet erg? :o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    In de klas doe ik het altijd als ik me verveel, zo aan je nagel eh? uhu dat doe ik ook en dan gaat het heel hard bloeden.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mavado schreef:
    In de klas doe ik het altijd als ik me verveel, zo aan je nagel eh? uhu dat doe ik ook en dan gaat het heel hard bloeden.

    hahahaa ja :p ik doe dat ook altijd als ik me verveel (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sabertooth schreef:
    (...)
    dat is toch niet erg? :o

    Ja maar ik heb een keer met een naald heeel diep in mijn vinger geprikt, eigenlijk wel meedere keren, en dat deed super de puper auwie D:

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 11:47 ]

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ja maar ik heb een keer met een naald heeel diep in mijn vinger geprikt, eigenlijk wel meedere keren, en dat deed super de puper auwie D:

    oeeh dat doet idd zeer ;O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sabertooth schreef:
    (...)
    hahahaa ja :p ik doe dat ook altijd als ik me verveel (a)

    Eigelijk doe ik het ook om uit teklas tekomen, dan moet ik altijd op een plakker en dan heb dus 10 minuten minder les. -àà-


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mavado schreef:
    (...)
    Eigelijk doe ik het ook om uit teklas tekomen, dan moet ik altijd op een plakker en dan heb dus 10 minuten minder les. -àà-

    oeeh hahahaa handig! n.n


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sabertooth schreef:
    (...)
    oeeh dat doet idd zeer ;O

    Of dan probeer ik met een schaar karton door te knippen, zie ik op de grond en het karton bloed. Kijk ik zo naar mijn handen, zit er een diepe snee in mijn vingers, en ineens voel ik het, tewijl ik het niet eens door had, om vervolgens half in shock naar de pleisters te rennen :'D

    Sabertooth schreef:
    (...)
    oeeh hahahaa handig! n.n

    Ik ben gewoon slim weetje.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Of dan probeer ik met een schaar karton door te knippen, zie ik op de grond en het karton bloed. Kijk ik zo naar mijn handen, zit er een diepe snee in mijn vingers, en ineens voel ik het, tewijl ik het niet eens door had, om vervolgens half in shock naar de pleisters te rennen :'D

    aauuww! dan zou ik meteen flauwvallen ;$


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mavado schreef:
    (...)
    Ik ben gewoon slim weetje.

    hihihii ja dat heb ik nu door n.n


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sabertooth schreef:
    (...)
    aauuww! dan zou ik meteen flauwvallen ;$

    Het is 2 jaar gelden gebeurt en nogsteeds zie je heel erg hoogteverschil op die plek D:
    op één of andere manier zijn mijn vingers altijd de pineut.
    OFOF Ik laat het doosje spelden vallen en probeer ze op te rapen met mijn blote handen om vervolgens toe te kijken hoe er kweenie hoeveel naalden aan mijn hand blijven haken D:

    Sabertooth schreef:
    (...)
    hihihii ja dat heb ik nu door n.n

    Mooizo dan weet jij het ook.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Het is 2 jaar gelden gebeurt en nogsteeds zie je heel erg hoogteverschil op die plek D:
    op één of andere manier zijn mijn vingers altijd de pineut.
    OFOF Ik laat het doosje spelden vallen en probeer ze op te rapen met mijn blote handen om vervolgens toe te kijken hoe er kweenie hoeveel naalden aan mijn hand blijven haken D:

    ieeuuwwlll! echt pijnlijk


    It's going to be difficult, but not impossible.