• Een week geleden voelde ik me niet meer zo goed in me vel voor teschrijven, ik schreef niet meer graag, maar nu wil ik graag opnieuw beginnen. Op mijn andere story's had ik altijd veel abos, maar dat boeide me niet, ik wil gewoon dat mensen mijn story's goed vinden, en daar van houd ik, dus hier kom ik even melden dat ik een nieuwe story heb.


    You want my dark side? Well you get it bitch..

    Het gaat over een meisje genaamd Caley, ze heeft een tweeling zus Ariana, Vroeger waren ze de beste maatjes, maar sinds Ariana een vriend heeft zijn ze uit elkaar gegaan, Ariana is haar beginnen slecht tegedragen. Ze werd een crimineel en ze steelde uit allerij winkels. Maar het ergst van al ze stak het op haar zus, want ze leken sprekend op elkaar, alleen had Caley een moeder vlek op haar oog, daar waren ze verschillend. Maar Ariana stak dus alles op Caley en zo kreeg Caley ruzie met haar ouders, tot dat Caley haar slechte kant ook laat zien, wat zal er dan gebeuren?


    Klik voor de story.

    Mensen moet Justin bieber in de story komen of moet het gewoon een onbekende story worden?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 10:49 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Allemaal gaan lezen <3


    Kill them with kindness.

    Justin Bieber mag erin in voorkomen. Als je wilt he.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Niet met Justin Bieber aub, dan verliest je story alle uniekheid.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    Niet met Justin Bieber aub, dan verliest je story alle uniekheid.

    Gaje hem dan lezen? -à-


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mavado schreef:
    (...)
    Gaje hem dan lezen? -à-

    Zolang JB er niet in meedoet wil ik het wel een kans geven ja c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Volgens mij bestaat er al zo'n story..

    Prongs schreef:
    (...)
    Zolang JB er niet in meedoet wil ik het wel een kans geven ja c;

    Nou dan word het een onbekende story.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik zou er helemaal geen problemen mee hebben als je Justin Bieber erin laat voorkomen, ook al ben ik geen fan.
    Je schrijft echt prachtig. <3


    I like boys who drive cars too slow.

    Supposed schreef:
    Volgens mij bestaat er al zo'n story..


    We accept the love we think we deserve.

    Supposed schreef:
    Volgens mij bestaat er al zo'n story..

    Dat kan, maar elke story is altijd anders, maar ooit heb ik ook is zoon story geschreven, maar ik heb nu veel veranderd.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Al 14 abos, mensen het word dus een onbekende story.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse