• Tering ... Die chick is echt vreemd, bijna tot het enge toe ... Maar toch vind ik 'r (waarschijnlijk juist daardoor) wel iets leuks hebben.

    [Band is from the South African culture]

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 12:39 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik had die live kunnen zien op Pukkelpop (krul)
    Maar ik vind ze echt raar, en dat meisje is eng. :')
    Zij was toch gevraagd om in de film 'Girl with the dragon tattoo' te spelen, maar heeft nee gezegd?


    As travars

    Martyr schreef:
    Ik had die live kunnen zien op Pukkelpop (krul)
    Maar ik vind ze echt raar, en dat meisje is eng. :')
    Zij was toch gevraagd om in de film 'Girl with the dragon tattoo' te spelen, maar heeft nee gezegd?


    Volgens mij wel. Maar dat is maar beter ook, want ik ben weeeeg van die film en daar mogen ze echt geen andere chick voor gebruiken!
    Ze zijn ook raar/een soort van eng, maar ik vind het stiekem wel leuk. Ik hou van vreemde/enge mensen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hahah I love them, for some reason :')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    O mijn god...


    Let the Night embrace you

    Kanon schreef:
    O mijn god...



    Hahahaha -out-
    Is dat positief geschokt of negatief? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Midland schreef:
    Hahah I love them, for some reason :')


    Me 2. They're wicked and insane. *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.



    Deze luisterde ik eerst vet vaak *O*


    -

    JackyDaniels schreef:


    Deze luisterde ik eerst vet vaak *O*


    Omg, Jacky D ... Elke dag is een dag dat ik meer en meer van jou ga houden! Jij kent ook echt de perfecte dingen altijd en weet me er perfect mee te overdonderen, terwijl ik het gelijkertijd ook wel kon verwachten. *O*
    Kom bij me wonen!:9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    (...)

    Omg, Jacky D ... Elke dag is een dag dat ik meer en meer van jou ga houden! Jij kent ook echt de perfecte dingen altijd en weet me er perfect mee te overdonderen, terwijl ik het gelijkertijd ook wel kon verwachten. *O*
    Kom bij me wonen!:9~

    We lijken gewoon echt op elkaar (wbw)
    En omg ik zou zo graag bij je willen wonen, ik maak eerst mijn opleiding af okee? :9~


    -

    JackyDaniels schreef:
    (...)
    We lijken gewoon echt op elkaar (wbw)
    En omg ik zou zo graag bij je willen wonen, ik maak eerst mijn opleiding af okee? :9~


    Maakt niet uit dat je jonger bent en een andere moeder hebt, je bent gewoon mijn tweelingzusje. *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    (...)

    Maakt niet uit dat je jonger bent en een andere moeder hebt, je bent gewoon mijn tweelingzusje. *O*

    10 augustus is onze dag :9~


    -

    JackyDaniels schreef:
    (...)
    10 augustus is onze dag :9~



    Ohhhh, zullen we het samen gaan vieren ook dan? :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    o_o'


    Trust me. I'm the doctor

    Vengenz schreef:
    (...)


    Ohhhh, zullen we het samen gaan vieren ook dan? :9~

    Dat moet eigenlijk wel he *O*


    -

    Hahah Yo-landi Visser (zo heet ze toch? XD)
    Haar stem is ook echt erg vreemd.
    Beatboy, beatboy, hit that perfect beat boy.


    JDN.