• Keihard mee te zingen met mijn iPod, niet dat het mooi is haha. x]
    Wie doet dat ook weleens? 8)


    They were never in fact homeless

    JackyDaniels schreef:
    Zovaak.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    SING schreef:
    Alleen als ik alleen thuis ben*O*
    En dan krijg je dus dat als je hard mee aan het zingen bent, je opeens je deur hoort openklappen en je broer/moeder staat in de deuropening hard uit te lachen, en jij kijkt ze schaapachtig aan.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Bijna altijd, zolang hij maar harder kan dan ik kan zingen. Ik moet mezelf namelijk niet al te goed horen, dan gaat het steeds zachter. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik doe dat altijd. Elke dag op de fiets, en ooit is dat best wel beschamend als iemand me opeens inhaalt.


    <3

    Altijd! Tenzij het heeeeeeeeel erg laat is, dan wil ik mensen niet wakker maken..:P

    En als er dan iemand binnen komt net doen alsof je niet aan het zingen was. Haha


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Ja, ik op dit moment ook (krul)


    As travars

    Altijd ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ghehe jaaaa. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JackyDaniels schreef:
    Zovaak.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    je moet me eens horen als mijn familie niet thuis is:S


    Believe in yourself, change the world.

    Elke dag.


    Kill them with kindness.

    Niet met me'n iPod, alleen als andere mensen de muziek ook horen zegmaar, en niet alleen mij haha ;x


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Niet met mijn Ipod, maar gewoon als ik mijn muziek hardop aan heb staan. In een vrolijke bui ging ik een keer op straat zingen, want ik was mijn kranten aan het lopen en het was mooi weer en het liedje was nogal aanstekelijk. En toen kwam ik mijn aardrijkskunde leraar tegen(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    Altijd