• ik wil een nieuwe story maken maar daarvoor heb ik een aantal rollen nodig.
    mijn verhaallijn:
    De FIFA wil vrouwen voetbal bekender maken. Ze vragen de beste voetballers uit Nederland, Spanje en Portugal om samen een team te vormen met de beste vrouwen voetbalsters. Na een lange selectierondes komt het verlossende woord eruit. Welke voetballers en voetbalsters mogen mee doen met het gemengde toernooi tegen de rest van de continenten? En wat vinden de WAG's van de spelers ervan dat hun mannen nu met vrouwen samen spelen? De meiden slapen samen met de mannen in 1 huis wat leid tot irritaties en hechte vriendschappen.

    Rollen:
    WAG's van voetballers uit Nederland, Spanje en Portugal
    Voetbalsters

    Invullen:
    naam:
    afkomst:
    (alleen voor de WAG's)WAG van:
    (alleen voor de WAG's)zijn afkomst:
    leeftijd:
    karakter:
    uiterlijk:liefste bekend iemand...
    (alleen voor de voetballsters)positie in het veld:
    relatie:
    familie:
    verleden:
    huisdieren:
    werk/studie:
    extra??:


    Alvast heel erg bedankt

    (flower)

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 19:09 ]


    You don't know what you got until is gone

    Arsenal4Cesc schreef:
    Ik vind het niet leuk, en ik heb liever dat je het niet doet

    hey, nogmaals sorry. Ik wist echt niet dat het al bestond, promise. Ik zal er dan ook geen story van maken. wel zo fair ;)


    You don't know what you got until is gone

    goed gedaan meis!

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 0:24 ]

    Africa schreef:
    (...)
    hey, nogmaals sorry. Ik wist echt niet dat het al bestond, promise. Ik zal er dan ook geen story van maken. wel zo fair ;)


    Je hebt dat verhaal van haar wel gelezen, en dan zeg je dat je niet weet dat ie al bestond?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Beckham schreef:
    (...)

    Je hebt dat verhaal van haar wel gelezen, en dan zeg je dat je niet weet dat ie al bestond?

    toen ik dit online zetten wist ik niet dat het bestond. pas toen jullie mij daarop wezen ging ik het lezen en was ik het al niet meer van plan om te doen.

    P.S. ben ff ingelogd op het account van mijn zusje

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 9:47 ]


    I'm not clever, I'm not smart but I'm the only one that can break your hart, Just perfect!

    Zij heeft het verhaal van Naomi nog nooit gelezen dus ga niet zo op haar katten. ze had eerst een ander verhaal schrijven en toen ging iemand ook helemaal op haar zeuren dat het teveel op har verhaal leek. ze heeft niets gejat want ze kent het niet en het is er niet op gebasseerd. ga lekker op iemand zeuren die je wel kent. het is echt niet erg om te zeggen dat jouw of iemand anders zijn verhaal erop lijkt, maar dat gebeurt zoveel. lees een paar van die justin bieber verhaaltjes. die zijn ook allemaal hetzelfde. als je gewoon vraagt rekening te houden met jou verhaal zal dat geen probleem moeten zijn. als dat niet kan zouden er haast geen goede verhalen meer zijn op Q. je kan boos reageren op mijn reactie mar die ga ik toch niet lezen dus doe geen moeite...

    Laat ze lekker Deem. xxxx BlackBiatch.


    I don't believe in not believing.