• Heey,
    Ik wil graag op muziekkles,
    ik moet kiezen ujit keyboard en gitaar spelen
    wat zou ijj kiezen?

    Gitaar: ||||||
    Keyboard: |||

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 10:45 ]

    Keyboard, omdat je gitaar makkelijk zelf kunt leren.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Gitaar, Keyboard is ten eerste veel makkelijker te spelen en zelf aan te leren, via Youtube bijvoorbeeld. Gitaar is moeilijker vind ik, dus kan je beter daarvoor lessen volgen, I guess.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    OKaay, wat is het nou (nerd)

    Keyboard, omdat je op een muziekschool (ik neem aan dat je daar lessen gaat volgen) helemaal niet met akkoorden leert spelen op een gitaar (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Aria schreef:
    Gitaar, Keyboard is ten eerste veel makkelijker te spelen en zelf aan te leren, via Youtube bijvoorbeeld. Gitaar is moeilijker vind ik, dus kan je beter daarvoor lessen volgen, I guess.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Aria schreef:
    Gitaar, Keyboard is ten eerste veel makkelijker te spelen en zelf aan te leren, via Youtube bijvoorbeeld. Gitaar is moeilijker vind ik, dus kan je beter daarvoor lessen volgen, I guess.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Aria schreef:
    Gitaar, Keyboard is ten eerste veel makkelijker te spelen en zelf aan te leren, via Youtube bijvoorbeeld. Gitaar is moeilijker vind ik, dus kan je beter daarvoor lessen volgen, I guess.

    Keyboard
    Is veel leuker als gitaar (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Guitar, definetly:9~

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 10:41 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sid schreef:
    Keyboard, omdat je op een muziekschool (ik neem aan dat je daar lessen gaat volgen) helemaal niet met akkoorden leert spelen op een gitaar (:



    helemaal niet met akkoorden leert spelen op een gitaar

    ik speel al sinds mijn eerste jaar van gitaar akkoorden hoor



    en evenzeer gitaar is veel leuker


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    gitaaaar (banana)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co