• OMG ik was helemaal vergeten dat het vrijdag de 13de was,
    en nu heeft een vogel op mij gekakt ;o

    nog wat gebeurd met jullie op vrijdag de 13de? of ben ik de enige?

    Ik had best wel een kutdag honestly :'D

    Natuurkundetoets verpest


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    um jaaa, denkje dat jee een rustige avond heb. tot je een bief leest. wwar is staat dat je in aanrakening kan komen om bij nec te voetballen. dat ik volgende donerdag moet trainen :8:O:OxD(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera) daar gaat me rustige avond ik ben echt helemaal op gefokt man. stuiter bijna de hele keyuken door. xDxD(hoera)(hoera)(hoera)(yeah)(yeah)(yeah)(hoera)(hoera)(yeah)(hoera)(yeah)(hoera)(yeah) omg nec!!!! vrijdag 13e is me geluksdag!!(yeah)(yeah)

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 1:19 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Dooddoener schreef:
    um jaaa, denkje dat jee een rustige avond heb. tot je een bief leest. wwar is staat dat je in aanrakening kan komen om bij nec of fc utrecht te voetballen. dat ik volgende donerdag moet trainen :8:O:OxD(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera) daar gaat me rustige avond ik ben echt helemaal op gefokt man. stuiter bijna de hele keyuken door. xDxD(hoera)(hoera)(hoera)(yeah)(yeah)(yeah)(hoera)(hoera)(yeah)(hoera)(yeah)(hoera)(yeah) omg nec!!!! vrijdag 13e is me geluksdag!!(yeah)(yeah)


    :O:O:O:O:O bij N.E.C. ?? :O:O:O:O
    Congratz :D

    Mijn moeder heeft gisteren een zeer zwaar ongeluk zien gebeuren. Eén van die inzittenden is dood.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ben 2x eerste geworden bij onze sportdag! Het was dus echt geen ongeluksdag voor mij, haha (:


    wth.

    Bij mij is er niks gebeurd, behalve dat ik niet op quizlet kon omdat er saai bezoek was.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Er is me niks overkomen hoor, ook al was het vrijdag de dertiende.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    iMoan schreef:
    Mijn oma is vandaag 9 maanden overleden. Die is ook op vrijdag de 13e overleden.
    Still don't believe in it.


    Sterkte(H)

    'k had een 1 gekregen voor een SO...


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Dooddoener schreef:
    um jaaa, denkje dat jee een rustige avond heb. tot je een bief leest. wwar is staat dat je in aanrakening kan komen om bij nec te voetballen. dat ik volgende donerdag moet trainen :8:O:OxD(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera) daar gaat me rustige avond ik ben echt helemaal op gefokt man. stuiter bijna de hele keyuken door. xDxD(hoera)(hoera)(hoera)(yeah)(yeah)(yeah)(hoera)(hoera)(yeah)(hoera)(yeah)(hoera)(yeah) omg nec!!!! vrijdag 13e is me geluksdag!!(yeah)(yeah)


    Kies NEC, meest awesome club van Nederland. (:


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Ik heb een Dutis tekstproefwerk verpest, een vriendin van mij viel van de trap af en ga zo maar door..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ja, ik zou op mijn vrije dag een rijles hebben om 9 uur (dus ik om 8 uur opstaan, wat nou ja, best vroeg voor me is) komt die kerel niet opdagen. Ook geen telefoontje. Na een uur wist ik hem te pakken te krijgen, bleek dat hij toen een praktijkexamen had (of daar iig heen moest) en aannam dat ik al gebeld was. Mooi niet. Dus ik was best chagrijnig zeg maar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik had alleen met een hamer op me vinger geslagen, maar ik geloof er niet in.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    BigTimeCrush schreef:
    'k had een 1 gekregen voor een SO...


    Oh