• Ok. J en ik zijn weer vrienden en ik heb hem vergeven (lees eventueel dit topic http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=93557) Nu hebben ik en mijn beste vriendin dus vanmiddag afgesproken bij zijn huis. Toen we daar aankwamen waren E (zijn beste vriend) en nog een paar van zijn vrienden erook. Het was allemaal leuk en gezeilig tot dat E me via ping stuurden of ik J wou jeweetwel. Ik heb hem toen gestuurd dat ik moest nadenken. Ik ben gewoon bang dat het onze vriendschap verpest. En soweizo ik ken die jongen al anderhalf jaar?.

    doen of niet doen?

    Weet je, ik snap niet waarom al die anderen hun achterlijke kop in die zaken moeten steken. Zou me daar dood aan ergeren. Ik denk dat ze je willen naaien op een of andere manier en ik zou nooit wat met die J beginnen tenzij jullie face to face tegenover mekaar staan en elkaar serieus kunnen zeggen: listen up, ik geef om jou en ik wil heel graag met je verder.
    Laat je niet opfucken door die anderen en neem ook geen beslissingen via hen, neem ze alleen als je tegenover hem staat en zijn gezicht kan zien. En dan kun je als het goed is ook aflezen of hij echt om je geeft.

    Amen.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 zegt wat ik denk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    C18 schreef:
    Weet je, ik snap niet waarom al die anderen hun achterlijke kop in die zaken moeten steken. Zou me daar dood aan ergeren. Ik denk dat ze je willen naaien op een of andere manier en ik zou nooit wat met die J beginnen tenzij jullie face to face tegenover mekaar staan en elkaar serieus kunnen zeggen: listen up, ik geef om jou en ik wil heel graag met je verder.
    Laat je niet opfucken door die anderen en neem ook geen beslissingen via hen, neem ze alleen als je tegenover hem staat en zijn gezicht kan zien. En dan kun je als het goed is ook aflezen of hij echt om je geeft.

    Amen.


    je hebt gelijk. Maar toch...stel je voor dat ze me willen naaien wat dan?