• morgen heb ik op school de "opening" van een of ander stom ding, en ik en nog 3 andere uit mijn klas moeten muziek spelen (huil)
    dus we hebben dan een piano,trompet,trombone
    ....en ik speel dan basgitaar!!!
    ik dacht dat het niet idioter kon worden tot dat ik de partituur zag...
    maar nu moet ik het wel doen want er hangen overal affiches en mijn naam staat er ook op ( :@ )
    hebben jullie ook al eens super gênant moeten optreden?

    Wat is er nou gênant aan basgitaar spelen? Dat lijkt me nog het leukst uit het rijtje wat jij opnoemt :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lemonworld schreef:
    Wat is er nou gênant aan basgitaar spelen? Dat lijkt me nog het leukst uit het rijtje wat jij opnoemt :')

    Dat zou ik juist leuk vinden ;O


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Lemonworld schreef:
    Wat is er nou gênant aan basgitaar spelen? Dat lijkt me nog het leukst uit het rijtje wat jij opnoemt :')

    dat wel,
    maar basgitaar en trompet gaan niet echt goed samen (vind ik) en het liedje is gewoonweg dom

    Met trompet en bas kan je wel leuke jazz dingen maken :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik doe dat niet, expres niet, ik ga op de een of andere manier sowieso af.


    live the life you love

    Je staat sowieso niet voor gek, omdat je het doet en durft...


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"