• Hoooi

    Die uilen van HP vind ik nogal vaag. Hoe weten ze waar ze heen moeten vliegen? En kan dat ook met gewone uilen, voor muggles als ons? xd

    xx Rosa


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nee daar heb je duiven voor nodig.
    En voor de HP uilen,het is een boek.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 15:18 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jij vind wel veel vaag hé?
    Nou kijk het is maar een boek het is maar verzonnen snappie? :']
    Trouwens ooit gehoord van postduiven? :'D


    =

    Duiven kunnen dat ook niet, die worden op een punt afgezet om ze vervolgens naar huis te laten vliegen. Dat is de enige bestemming die ze kennen, dus je zou ze met een auto naar de plek toe moeten brengen, en dan vanaf daar een brief sturen.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Het is gewoon een boek, allemaal verzonnen :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Het is gewoon een boek, allemaal verzonnen :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Defensive schreef:
    Het is gewoon een boek, allemaal verzonnen :')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    MrsMalfidus schreef:
    Duiven kunnen dat ook niet, die worden op een punt afgezet om ze vervolgens naar huis te laten vliegen. Dat is de enige bestemming die ze kennen, dus je zou ze met een auto naar de plek toe moeten brengen, en dan vanaf daar een brief sturen.

    Oh, dat heb ik me altijd al afgevraagd, want ik gewoon niet geloven dat die duifjes een GPS in hun kleine kopjes hadden. (:

    En Harry Potter-uilen zijn nou eenmaal toveruilen.


    Felix

    ALlemaal verzonnen (:

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 20:57 ]


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3